2 167 lukukertaa ·
9 vastausta
2k lukukertaa
9 vastausta
Tiilitalon purkaminen materiaalin saamiseksi?
Riski tuntea vuosisadan naurusalvan repeytyvän, kysyn seuraavaa:
Voiko löytää jonkun, joka purkaa mexitegel-seinät (valkoinen, hakattu) yksikerroksisessa talossa ja kuljettaa ne pois vaihdossa materiaalista tai huomattavasti alhaisemmalla tuntipalkalla kuin "käsityöläistasolla" ja saman työn tavalliset kuljetuskustannukset?
Voiko löytää jonkun, joka purkaa mexitegel-seinät (valkoinen, hakattu) yksikerroksisessa talossa ja kuljettaa ne pois vaihdossa materiaalista tai huomattavasti alhaisemmalla tuntipalkalla kuin "käsityöläistasolla" ja saman työn tavalliset kuljetuskustannukset?
Todennäköisesti ei, mutta se johtuu siitä, että harvat ymmärtävät mexiteglets oikean arvon. Kaunis, ajaton ja lähes täysin huoltovapaa, lisäksi jotkut ennustavat, että se on saamassa renessanssin. Voidaan itse asiassa sanoa, että se on jopa korvaamaton, koska sitä ei enää valmisteta.
Voi myös olla, että olen puolueellinen tässä asiassa
.
Mutta joku täällä etsi kiveä jokin aika sitten. Katsotaan, löydänkö sen ketjun.
Voi myös olla, että olen puolueellinen tässä asiassa
Mutta joku täällä etsi kiveä jokin aika sitten. Katsotaan, löydänkö sen ketjun.
Rakennusperinteen vaalija
· Malmö
· 256 viestiä
Sitä et varmaan löydä, mutta ehkä sinulla on lapsia, jotka haluavat puhdistaa tiiliä viikkorahan lisäämiseksi.
Sinun pitäisi pystyä saamaan 2-4k per lava puhdistetulla mexillä, mutta periaatteessa mahdotonta myydä kaikkea.
Sinun pitäisi pystyä saamaan 2-4k per lava puhdistetulla mexillä, mutta periaatteessa mahdotonta myydä kaikkea.
Kysymys Mexi-asiantuntijalle:
Vaihtoehto repiä alas hakattu mexitiili ja laittaa rappauslevyjä voisi ehkä olla hioa tiili niin, ettei se ole niin kuoppainen eikä vaadi viittä kerrosta rappausta... VOIKO mexikiven hioa vai onko se niin kovaa, että kivi kestää ja kaikki saumat sen sijaan murtuvat?
Vaihtoehto repiä alas hakattu mexitiili ja laittaa rappauslevyjä voisi ehkä olla hioa tiili niin, ettei se ole niin kuoppainen eikä vaadi viittä kerrosta rappausta... VOIKO mexikiven hioa vai onko se niin kovaa, että kivi kestää ja kaikki saumat sen sijaan murtuvat?
Katsokaa mielellään uusi kysymys!
mexitegel sanoi:
Todennäköisesti ei, mutta se johtuu siitä, että harvat ymmärtävät mexiteglen todellista arvoa. Kaunis, ajaton ja lähes täysin huoltovapaa, lisäksi jotkut ennustavat, että se on tulossa uuteen renessanssiin. Voidaan jopa sanoa, että se on korvaamaton, koska sitä ei enää valmisteta.
Voi myös olla, että olen puolueellinen tässä asiassa.
Mutta itse asiassa joku täällä etsi kiveä jonkin aikaa sitten. Katsotaan, voinko löytää sen ketjun.
Mexiteglet ei ole kovin kovaa. Kivi ei halkea siitä, mutta on mahdollista, että useampia löysiä kiviä irtoaa saumoista. Uskon, korostaen uskon, ettei se kuitenkaan ole suurempi riski.
Kustannukset tulevat kuitenkin kasvamaan ja se vie suunnattomasti enemmän aikaa. Lisäksi tarvitset todennäköisesti kunnollisia välineitä hallitaksesi kaiken pölyn, jottei koko seutu näyttäisi Lützeniltä ja hyvän naapuruuden säilyttämiseksi.
Joten kyllä, se on ehkä mahdollista tehdä, mutta todennäköisesti ei hyvä idea.
Kustannukset tulevat kuitenkin kasvamaan ja se vie suunnattomasti enemmän aikaa. Lisäksi tarvitset todennäköisesti kunnollisia välineitä hallitaksesi kaiken pölyn, jottei koko seutu näyttäisi Lützeniltä ja hyvän naapuruuden säilyttämiseksi.
Joten kyllä, se on ehkä mahdollista tehdä, mutta todennäköisesti ei hyvä idea.
mexitegel sanoi:
Mexiteglet ei ole kovin kovaa. Kivi ei halkeile siitä, mutta mahdollisesti voi tulla lisää löysiä kiviä, jotka irtoavat saumoista. Luulen, korostan että luulen, ettei se kuitenkaan ole suuri riski.
Sen sijaan se tulee maksamaan enemmän ja kestämään äärettömän paljon pidempään. Lisäksi tarvitaan todennäköisesti kunnon laitteita käsittelemään kaikkea pölyä, jotta koko ympäristö ei näytä Lützenilta ja säilytetään naapurisopu.
Joten kyllä, se on ehkä tehtävissä, mutta todennäköisesti ei hyvä idea.
Kiitos vastauksestasi!
Sitten meidän täytyy jälleen valita, revimmekö tiilen ja korvaamme sen jollain eristeharkolla (tai eristys + rappauslevyt), tai rapata suoraan tiileen riskillä, että saamme erittäin paksut seinät ja ikkunat, jotka päätyvät syvälle julkisivuun.
Viimeksi muokattu:
Rakennusperinteen vaalija
· Malmö
· 256 viestiä
Jos et eristä, siitä ei tule erityisen paksua.
Ohuen rappauksen paksuus on vain 5-8 mm, kun olet tasoittanut toisen.
Ohuen rappauksen paksuus on vain 5-8 mm, kun olet tasoittanut toisen.
Klikkaa tästä vastataksesi