Niin, en pidä vanhoista jutuista, kunhan ne eivät ole liian mädäntyneitä. Mutta olen myös kapinallinen ja olen asentanut PVC-ikkunat vuoden 1884 talooni (kirjaudun ulos ja heitän tietokoneen ikkunasta)... ;-)
 
Holvit ovat periaatteessa vakaampia mitä korkeampi kuorma on.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.