Ö Österby #16 Jäsen · Östergötland · 61 viestiä 28 syy 2016 klo 13:49 Österby Jäsen Östergötland 61 viestiä 28 syy 2016 klo 13:49 #16 Niin, en pidä vanhoista jutuista, kunhan ne eivät ole liian mädäntyneitä. Mutta olen myös kapinallinen ja olen asentanut PVC-ikkunat vuoden 1884 talooni (kirjaudun ulos ja heitän tietokoneen ikkunasta)... ;-)
Niin, en pidä vanhoista jutuista, kunhan ne eivät ole liian mädäntyneitä. Mutta olen myös kapinallinen ja olen asentanut PVC-ikkunat vuoden 1884 talooni (kirjaudun ulos ja heitän tietokoneen ikkunasta)... ;-)
Anna_H #17 Talon omistaja · Värmland · 14 615 viestiä 28 syy 2016 klo 14:17 Anna_H Talon omistaja Värmland 14 615 viestiä 28 syy 2016 klo 14:17 #17 Holvit ovat periaatteessa vakaampia mitä korkeampi kuorma on.