Hei!

1920-luvulta peräisin oleva talo, jota ollaan remontoimassa, yläkerran lattia on tarkoitus oikaista, sillä ero on melkein 5 cm noin 1,5 metrillä. Aloitin poistamaan lankkulattiaa ja löysin sitten tämän alta. Epätasainen tiili. Vasemmalla oleva seinä on savupiippu ja alla on vain eteinen.

Mikä olisi paras tapa toimia? Pitäisikö alkaa irrottaa tiiliä ja rakentaa uudet rakenteet vai tasoittaa päälle, jotta siitä tulee tasainen?

Voiko tiilillä olla jokin kantava tai vastaava toiminto? Alkuperäisen piirustuksen mukaan täällä on ollut jonkinlainen tulisija.
 
  • Vanha tiililattia, jonka ympärillä on puulattia ja rakennustyökaluja. Lattian epätasaisuus ja purkamisvälineet näkyvissä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.