3 231 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Tierumpu - Mistä ostaa? Grilli-idea
Remonttinalokas
· Dalarna
· 3 173 viestiä
Etsin tien rumpua, jonka mitat ovat:
Korkeus: 70-80cm
Halkaisija: 60-100cm
Onko kenelläkään aavistusta, mistä voisin hankkia sellaisen? Ajatuksena on, että siitä tulisi grilli! Minulla on joitakin ideoita sen piristämiseksi ja sivupöytien rakentamiseksi
Olisi todella mahtavaa saada niin suuri grillausalue, jos seuran määrä sitä vaatii.

/Christian
Korkeus: 70-80cm
Halkaisija: 60-100cm
Onko kenelläkään aavistusta, mistä voisin hankkia sellaisen? Ajatuksena on, että siitä tulisi grilli! Minulla on joitakin ideoita sen piristämiseksi ja sivupöytien rakentamiseksi
/Christian
Jäsen
· Västmanland
· 108 viestiä
Kysy kunnan tekniseltä osastolta tai paikalliselta kaivuu firmalta, heillä on varmasti jokin vanha tierumpu, jonka voit saada kotiin toimitettuna voileipäkakun vastineeksi.d^_^b
//Ystävällisin terveisin
//Ystävällisin terveisin
Hei
En ole varmaankaan ihan selvillä asioista, mutta minua neuvottiin olemaan käyttämättä galvanoitua putkea, kun aioin rakentaa savustimen. Syy olisi se, että kuumentuessaan galvanointi vapauttaa myrkyllisiä aineita. Tätä kutsuttaisiin jopa "galvförgiftning". En tiedä, miten ajattelit käyttää putkea, mutta ehkä kannattaa tarkistaa asia.
- LOB
En ole varmaankaan ihan selvillä asioista, mutta minua neuvottiin olemaan käyttämättä galvanoitua putkea, kun aioin rakentaa savustimen. Syy olisi se, että kuumentuessaan galvanointi vapauttaa myrkyllisiä aineita. Tätä kutsuttaisiin jopa "galvförgiftning". En tiedä, miten ajattelit käyttää putkea, mutta ehkä kannattaa tarkistaa asia.
- LOB
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 051 viestiä
Eikö se ole tavallinen kaivonrengas, jota TS etsii, tierumpu?
Protte
Protte
Remonttinalokas
· Dalarna
· 3 173 viestiä
Joo, pitää paikkansa 
Klikkaa tästä vastataksesi