2 589 lukukertaa ·
2 vastausta
3k lukukertaa
2 vastausta
Terassirakennus-Irrota terassilauta väärän ruuvauksen jälkeen
Hei
Olen asentamassa uutta terassilautaa olemassa olevan terassin runkoon, olen käyttänyt piilossa olevia ruuveja. Mutta nyt minun on otettava muutama lauta ylös ja huomaan, että se ei ollut helppoa ilman, että laudat halkeilevat ja sirut levittäytyvät ruuvinreikien ympärille.
Onko kenelläkään vinkkejä jostain hyvästä konstista pelastaa lautoja?
Ystävällisin terveisin
Stefan
Olen asentamassa uutta terassilautaa olemassa olevan terassin runkoon, olen käyttänyt piilossa olevia ruuveja. Mutta nyt minun on otettava muutama lauta ylös ja huomaan, että se ei ollut helppoa ilman, että laudat halkeilevat ja sirut levittäytyvät ruuvinreikien ympärille.
Onko kenelläkään vinkkejä jostain hyvästä konstista pelastaa lautoja?
Ystävällisin terveisin
Stefan
Olen aiemmin lukenut suosituksia kiintotaltasta, ehkä kuitenkaan ei täsmälleen samaan ongelmaan.StefanBlom sanoi:
Hei
Olen korvaamassa uutta terassilaudaa olemassa olevaan runkorakenteeseen, olen käyttänyt piilotettuja ruuveja. Mutta nyt minun täytyy irrottaa muutamia lautoja uudelleen, mutta huomaan, että on vaikeaa tehdä se ilman, että lautaan tulee halkeamia ja säleitä ruuvinreiän ympärille.
Onko kellään vinkkejä, miten voisi pelastaa laudat?
Terveisin
Stefan
Ei omaa kokemusta, mutta se saattaisi toimia, jos pääset siihen käsiksi. Se varmaan kuitenkin tarkoittaa lisätyötä, koska reiät täytyy tulpata sen jälkeen ja höylätä/jyrsiä oikeaan profiiliin, ellei oikean tyyppisiä tulppia voi porata uhrauslaudasta. Tuntuu kuitenkin työläältä, toivottavasti jollain on parempia vinkkejä tai helpompia tekniikoita. Kuinka monta ruuvia on kyseessä?
Muokkaus:
Tätä vinkkiä luin viimeksi: https://www.byggahus.se/forum/threa...verktyg-och-maskiner-idag.250889/post-5231604
Mutta ehkä yleisemmin huonojen ruuvien tai naulojen kanssa.
Viimeksi muokattu:
Jäsen
· Sverige
· 5 689 viestiä
Kun terassi kiinnitetään piilokiinnityksellä, on pidettävä sitä pysyvästi kiinnitettynä. Puun liikkeet tekevät lähes mahdottomaksi irrottaa terassia myöhemmin ja toivoa, että puu pysyisi ehjänä heikoilla kiinnityskohdilla, jotka syntyvät kulmakierteityksessä - suuret säleet tulevat irtoamaan.
Klikkaa tästä vastataksesi