46 148 lukukertaa ·
28 vastausta
46k lukukertaa
28 vastausta
Teräslevyn hinta, 10 mm paksu ja 1000x2000 mm?
Sivu 1 / 2
Kiitos. Oho, onpa kallista, arvasin että se olisi 3000. Aion tehdä työpenkin mallin reilu, mutta se tulee hieman liian kalliiksi pelkästään yhdelle levylle. Haluan jotain, mihin voi hakata ja johon voi kiinnittää suuren 20 kg ruuvipenkin ongelmitta.SBH sanoi:
http://www.ablandskronarostfria.se/bestguide.php
ehdotuksena
ehdotuksena
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 10 280 viestiä
Tarkista ex Bengtssonsin kanssa Hagbyssä, ostin mm. autotallini raudan sieltä. Heillä on "irtotavarana".
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 048 viestiä
Minulla on 15 mm paksu hitsauspöytä ja se on aivan mahtava, kun pitää taivuttaa ja vääntää ja siihen voi kiristää kiinni asioita, jotka pitää hitsata.
Ajattele, että SBH-hinta on kuin kipurajasi, jos koko on 1x2 metriä.
Katso, jos romuttamolla on jotain makuullaan, usein ruosteinen, mutta vähän hiontaa ja maalia niin se toimii.
Protte
Ajattele, että SBH-hinta on kuin kipurajasi, jos koko on 1x2 metriä.
Katso, jos romuttamolla on jotain makuullaan, usein ruosteinen, mutta vähän hiontaa ja maalia niin se toimii.
Protte
Haluan tasaisen ja sileän pinnan ja että ruuvipenkki on erittäin tukevasti kiinni.Nimajneb sanoi:
Minulla on 45x170 jäljellä, josta ajattelin tehdä alaosan. Käyttää sitä liikaa, jotta se olisi raskas ja hyvä. Ajattelin koota 2 kpl L-muotoiseen kulmaksi. Sitten haluan, että saan trukin alle, jos tarvitsen siirtää sitä. Siihen tulee myös säilytystilaa tavallisella OSB:llä alaosassa.
Yksi mainittu vaihtoehto voisi olla tehdä tukeva levy 45x170:lla, jonka kokoan ja sitten peitän tavallisella ohuella 2mm pellillä, jota minulla on. Sitten jos löydän oikean 10mm pellin, se on vain lisätä se siihen.
Jäsen
· Norrbotten
· 3 390 viestiä
Jos sitä käytettäisiin myös hitsauspöytänä, onko se hieman kyseenalaista, että haluatko puurunkoisen alustan alle? Ainakin jos teet pitkäaikaista hitsaustyötä paksussa materiaalissa.
Betoni ja ohuempi pelti sitten? Liimaatko sitten koko pellin betoniin, niin siitä tulee varmasti todella tukeva.
/Kent
/Kent