5 979 lukukertaa ·
10 vastausta
6k lukukertaa
10 vastausta
Teksti katoaa Byggmaxin kuitista
Te, jotka olette ostaneet Byggmaxista ja haluatte säästää kuitit vähennyksiä tai takuja varten, varmistakaa, että otatte niistä kopiot ennen kuin teksti häviää. Katsoin juuri muutamia viime syksyltä olevia kuitteja, ja ne ovat jo lukukelvottomia.
Ei pelkästään Byggmax. Olen juuri luovuttanut kirjanpidon (osakeyhtiössä) useiden täysin tyhjien kuittien kanssa tilintarkastajalle. On kiinnostavaa kuulla, mitä hän ajattelee.
Todennäköisesti Verohallinnolla on huomattavia näkemyksiä asiasta.
Todennäköisesti Verohallinnolla on huomattavia näkemyksiä asiasta.
Todennäköisesti johtuu uudesta ympäristöystävällisestä musteesta tulostimilleFaidros sanoi:
Etkö voisi kirjoittaa omia kuitteja? Hyväksyttiin sellaisia Maaherralta= entiseltä Maaherralta.mycke_nu sanoi:
Käytän aina maksukorttia, joten summa ja arvonlisävero näkyvät pankin tiliotteessa. MITÄ olen ostanut, sen saa Verohallinto itse laskea..
Takuiden osalta riittää, että esittää Byggmaxille kuittikopion. Sehän on heidän alkuperäisdokumenttinsa!
Takuiden osalta riittää, että esittää Byggmaxille kuittikopion. Sehän on heidän alkuperäisdokumenttinsa!
Joo, muste on kyllä ympäristöystävällistä kun näissä tulostimissa ei yleensä ole mustetta. Ne nimittäin tulostavat kitkan/lämmön avulla paperille, joka on täynnä kemikaaleja, jotka reagoivat niin, että paperista tulee musta lämmön vaikutuksesta. Kokeile painaa kynsillä kuittia ja vedä nopeasti sivusuunnassa kuitin yli, niin näet että se muuttuu mustaksi.saturnus sanoi:
Termosiirto on arvoton ja yllättävää, että se on hyväksytty ylipäätään kuitteina. Säilytysaika on kuten sanottu, hyvin lyhyt. Mielenkiintoista kyllä, on olemassa kassakoneita, joissa on sama järjestelmä molemmilla rullilla....
Vaikka kuittirullia on eri laadulla. Halvimpien rullien teksti näkyy parhaimmillaan pari kuukautta, kalliimpien kuittirullien kanssa ei yleensä ole lainkaan ongelmia tekstin katoamisen kanssa.
80 metrin kuittirulla maksaa halvimmillaan noin kympin (=2,5 senttiä/kuitti 20 cm). Paremmat maksavat noin 20 kr (=5 senttiä/kuitti). Veikkaan, että Byggmax on säästänyt vähän liikaa.
80 metrin kuittirulla maksaa halvimmillaan noin kympin (=2,5 senttiä/kuitti 20 cm). Paremmat maksavat noin 20 kr (=5 senttiä/kuitti). Veikkaan, että Byggmax on säästänyt vähän liikaa.
Klikkaa tästä vastataksesi