Olen laittamassa listoja, mutta jostain kummallisesta syystä alaosaan tulee rako, kun asennan kulman ympäri.

Olen kokeillut laittaa palan kohdistimen ja listan väliin kun sahaan, mutta se ei auta.

Onko jollain vinkkejä?

Listan glappaa kulmassa seinän alaosassa, uusi puulattia. Listan asentaminen nurkkaan näyttää jättävän pienen raon lattiaan.
 
Sinun pitää pitää listan seinäpuoli sahaa vasten, kun sahaat. Oletko tehnyt päinvastoin?

Muokkaa: "Sen korjaa maalari sitten." - Lasse Silikon
 
P
Seinän kulma saattaa kallistua, veistä vähän alareunan sisäpuolelta listoista kulmassa, jotta saat alareunan paremmin seinää vasten jiirissä, jos ymmärrät:)
 
  • Tykkään
tergo
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken sanoi:
Sinun pitäisi pitää seinäpuoli listasta kohti sahanterää kun leikkaat. Oletko tehnyt päinvastoin?

Edit: "Det där fixar målaren sen." - Lasse Silikon
Yes, seinäpuoli on sahaa vasten.

Näyttää siltä, että maalari (minä) saa ratkaista sen sitten :crysmile:
 
Handyman 1 sanoi:
Seinän kulma saattaa olla kallellaan, taltuta vähän alhaalta listojen sisäpuolelta kulmassa, jotta saat alemman reunan enemmän seinää vasten jiirissä, jos ymmärrät:)
Hm, näyttää melko suoraviivaiselta, mutta hyvä vinkki! Kiitos!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.