5 033 lukukertaa ·
6 vastausta
5k lukukertaa
6 vastausta
Täytyykö kipsisaumat kitata?
Olen juuri saanut autotallin pystytettyä sisäseinien ja sisäkaton osb- ja kipsilevyillä.
Onko olemassa jokin erityinen syy (paitsi ulkonäkö) sille, että kipsisaumat tasoitetaan?
Omasta puolestani sillä ei ole väliä. Olin vain ajatellut maalata kaiken jollain puolimattalla vaaleanharmaalla värillä.
Autotallia tullaan käyttämään autot korjaamona.
Onko olemassa jokin erityinen syy (paitsi ulkonäkö) sille, että kipsisaumat tasoitetaan?
Omasta puolestani sillä ei ole väliä. Olin vain ajatellut maalata kaiken jollain puolimattalla vaaleanharmaalla värillä.
Autotallia tullaan käyttämään autot korjaamona.
Harrastajasähköasentaja
· E
· 15 368 viestiä
Tähän tarkoitukseen tasoite ei vaikuta. "Brandvägg" kaksinkertaisella kipsillä rakennetaan limittämällä levysaumat.
Seinissä on kipsi/osb/muovi ja sisäkatossa kipsi/harvarima/muovi siinä järjestyksessä, joten kosteudelle ei ole vaaraa. Sitten on puurunko eristyksellä ja kuitusementtilevyt ulkoseinillä, raakapontti ja kattohuopa katolla.
Ehkä tasoitan ruuvinreiät, joissa ne näkyvät, koska se ei ole kovin työlästä
Ehkä tasoitan ruuvinreiät, joissa ne näkyvät, koska se ei ole kovin työlästä
Klikkaa tästä vastataksesi