Hei, tarvitsen vähän neuvoa. Kuten kuvasta näkyy, harkitsen täyttää osan räjäytyskivellä, minkä jälkeen levittäisin 0-32 ja viimeiseksi kerrokseksi 0-4, onko se tyhmää? Sillä räjäytyskiveä minulla on paljon, ja se on noiden L-tukien asettamiseksi kulmaan ja täyttö moreenilla.