Hei, tarvitsen vähän neuvoa. Kuten kuvasta näkyy, harkitsen täyttää osan räjäytyskivellä, minkä jälkeen levittäisin 0-32 ja viimeiseksi kerrokseksi 0-4, onko se tyhmää? Sillä räjäytyskiveä minulla on paljon, ja se on noiden L-tukien asettamiseksi kulmaan ja täyttö moreenilla.
 
  • Rakennustyömaa, jossa kaivettu kuoppa, näkyvissä kiviä ja oranssi putki. Taustalla säkki ja valkoinen rakennuksen seinä, nurmikkoa ympärillä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.