Ostin talon äskettäin ja olen juuri löytänyt reiän perustuksessa (minulla on ryömintätila). Reikä on maan tasolla ja halkaisijaltaan noin 6-7 cm, ja se menee suorana läpi.

Mitä pitäisi käyttää reiän täyttämiseen? Voiko käyttää jotain tiivistysvaahtoa vai pitäisikö sekoittaa betonia?

Kiitollinen vinkeistä.
 
Se on luultavasti ilmanvaihtoventtiili, joka pitäisi olla siellä.
 
Ei, en usko, sillä reikä ei ole pyöreä, vaan melko epätasainen.
 
Onko nykyään olemassa mitään muuta tuuletusta perustuksille?
 
Kyllä, on useita "vanliga" venttiilejä/räppänöitä.
 
Osta tavallinen ventilgaller, murtu kaulus pois ja poraa reiät kulmiin ruuveja varten.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.