olen purkanut väliseinän pohjakerroksessamme. Suunnittelen täyttäväni reiän ja sen jälkeen asentavani uuden parketin päälle. Millä materiaalilla olisi sopivaa täyttää reikä? Kyseessä on uiva lattia, jossa on betonilaatta, jonka jälkeen hiekka, kerros styroxia ja sitten lastulevyt.
Kaavi pois styroksia, tasoita hiekalla (sen tulee olla kuivaa), niin että se on samalla tasolla kuin muu hiekka, leikkaa uusi styroksi sopivaksi niin, että palan voi painaa kevyesti alas, voi sahata valtaterällä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.