Se oli varmaan eniten, että uskon, etten tarvitse 1L, tai mikä on viimeinen käyttöpäivä sellaiselle?

margorjon sanoi:
Se oli kai enimmäkseen, että en usko tarvitsevani 1 l:aa, tai mikä on sellaisen parasta ennen päiväys?
Vaikka se on kuivunut, sillä on huono vedenkestävyys, joten sitä voi hyvin lisätä vähän vettä ja sekoittaa, kunnes kaikki on kuin kovaksi vatkattua kermaa jälleen.
Uskon, että purkin voi pitää elossa monta vuotta, jos tekee niin.

Okei, se oli ihan kanon!

Kutsukaa minua mielellään äärimmäiseksi, mutta itse olen kyllästynyt kaikkiin näihin romahtaviin massoihin, erityisesti Husfixiin. Nyt käytän Bilteman halpaa kiinnitysmassaa sellaisiin töihin ja silloin voi myös porata siihen kuin siinä ei olisi koskaan ollut reikää. Oikeisiin töihin käytän kuitenkin vain Sormat kiinnitysmassaa.
http://www.biltema.se/sv/Bygg/Kemikalier/Ovrigt/Ankarmassa-2000028382/

OSF laskee erittäin rajoitetusti. Ankarmassa on hyvä moniin asioihin, mutta "kittaukseen" porareikiin en käyttäisi sitä.

En kutsuisi pienten syvien reikien täyttämistä tasoitukseksi. Ankarmassa on tehty juuri pienten syvien reikien täyttämiseen ilman, että se painuu kasaan. Ennen kaikkea voit täyttää reiän täysin pohjasta asti ja koostumus on tehty tarttumaan sementtiin/betoniin ilman paineen kohdistamista.

seinäspakkeli, möyriä varovasti ja voit kostealla liinalla pyyhkiä pois roiskeet tapetilta, se kestää kevyesti kostean liinan ilman että se värjääntyy/laajenee. Ota aikaa ja ole varovainen ja huolellinen, niin saat hyvän lopputuloksen. seinäspakkeli tuubissa on helppo sulkea uudelleen ja on edullinen. Jos se painuu kasaan, odota kunnes se on täysin kuivunut ja levitä uudelleen.

• Tykkään
Neo111
  • Laddar…
Joelbit sanoi:
En kutsuisin kyllä pienten syvien reikien täyttämistä paklaukseksi. Ankarmassa on tehty juuri pienten syvien reikien täyttämiseen ilman, että se painuu kasaan. Ennen kaikkea, voit täyttää reiän kokonaan pohjasta ja sen koostumus on suunniteltu kiinnittymään sementtiin/betoniin ilman paineen soveltamista.
Ankarmassa on tarkoitettu kiinnittämiseen, mutta kyllä, jos sinulla on hyvä seinä, se toimii täyttämiseen, mutta jos seinä on esimerkiksi kevytbetonia, saatat kohdata ongelmia, jos joskus haluat porata siihen uudelleen täytettyyn reikään.

En sano, että tapasi on väärä, mutta MINÄ en todennäköisesti tekisi niin, paitsi tietyissä erityistapauksissa.

jonko sanoi:
Ankarmassa on tarkoitettu kiinnitykseen, mutta toki jos on hyvä seinä se voi toimia myös täyttämiseen, mutta jos seinä on esim. kevytbetonia, tulee sinulla olemaan pienoinen helvetti, jos joskus haluat porata uudelleen täytettyyn reikään.

En sano, että tapasi on väärä, mutta MINÄ en todennäköisesti tekisi niin paitsi tietyissä erityistapauksissa.
Toki ankarmassa on ensisijaisesti tarkoitettu kiinnitykseen, mutta en normaalisti käyttäisi siellä Biltema'sia ;-) Olen enimmäkseen kyllästynyt siihen, että kitti kutistuu ja halkeilee. Lisäksi se on usein liian pehmeää, jotta siihen saisi uuden hyvän kiinnityksen, jos sille olisi tarvetta.

Ja miten tietää, onko se kevytsoraharkko vai ei?

Kun soitin talonmiehelle, sain epämääräisen vastauksen, että "se on betonia periaatteessa joka seinä" tai jotain sellaista.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.