Olemme juuri saaneet talon ulkoseinät paikalleen ja nyt mietin, mitä tehdä kellarin seinille.
Seinät ovat muurattu kevytbetoniharkoista, jotka ovat saman kokoisia kuin Leca-harkot.
Nyt mietin, riittääkö seinien tasoitus ennen maalaamista tai tapetointia. Vai täytyykö minun rappata ne?
Toinen asia, mikä on ero rappauslaastin ja tasoitteen välillä? ??? ???