Olemme juuri saaneet talon ulkoseinät paikalleen ja nyt mietin, mitä tehdä kellarin seinille.
Seinät ovat muurattu kevytbetoniharkoista, jotka ovat saman kokoisia kuin Leca-harkot.
Nyt mietin, riittääkö seinien tasoitus ennen maalaamista tai tapetointia. Vai täytyykö minun rappata ne?

Toinen asia, mikä on ero rappauslaastin ja tasoitteen välillä? ??? ???
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.