8 932 lukukertaa ·
28 vastausta
9k lukukertaa
28 vastausta
Tasoite kevytbetonissa
Voin palata vuoden kuluttua tulosten kanssa siitä, miten karm + puutolpat + kipsi menivät.
Huone on 220 ja sänky on 218, joten minusta tuntuu, että minulla ei ollut oikein tilaa kipsille koko seinällä, ja sitten kulmassa meni myös vesiputki sisäpuolella.
Huone on 220 ja sänky on 218, joten minusta tuntuu, että minulla ei ollut oikein tilaa kipsille koko seinällä, ja sitten kulmassa meni myös vesiputki sisäpuolella.
Ovikarmi on jo poissa, on vain avoin sisäänkäynti, se ei ole minkään seinän keskellä vaan aivan seinän vieressä.
1. Joten on vaikea saada uutta seinää menemään tasaisesti vanhan kanssa ilman halkeamia??
2. Miksi metallirangat ovat parempia kuin puu, nehän näyttävät pysyvän tiukasti kiinni, kun ne on ruuvattu kiinni??
3. Millaisia ruuveja käytetään kipsin kiinnittämiseen metallirankoihin??
4. Miten metallirangat kiinnitetään helpoiten kevytbetoniin??
1. Joten on vaikea saada uutta seinää menemään tasaisesti vanhan kanssa ilman halkeamia??
2. Miksi metallirangat ovat parempia kuin puu, nehän näyttävät pysyvän tiukasti kiinni, kun ne on ruuvattu kiinni??
3. Millaisia ruuveja käytetään kipsin kiinnittämiseen metallirankoihin??
4. Miten metallirangat kiinnitetään helpoiten kevytbetoniin??
Joten laita metalliprofiilit, sitten kipsilevy niiden päälle.
1. Pitäisikö minun nauhoittaa sauma kipsilevyn ja vanhan seinän välillä ja tasoittaa kuten tavallisesti?
2. Mistä löydän Essven kevytbetoniruuvit, onko coop-bygg, byggmax, clasohlson ja k-rauta nyt auki?
1. Pitäisikö minun nauhoittaa sauma kipsilevyn ja vanhan seinän välillä ja tasoittaa kuten tavallisesti?
2. Mistä löydän Essven kevytbetoniruuvit, onko coop-bygg, byggmax, clasohlson ja k-rauta nyt auki?
Onko ClasOhlsonilla mitään, joka sopisi plåtreglarin kiinnittämiseen lättbetongiin?
Beijer myy vain suurpakkauksissa, tarvitsen vain enintään 30 kpl.
Pitäisikö minun laittaa teippi saumaan gipsskivan ja vanhan seinän väliin, ja tasoittaa kuten tavallisesti?
Beijer myy vain suurpakkauksissa, tarvitsen vain enintään 30 kpl.
Pitäisikö minun laittaa teippi saumaan gipsskivan ja vanhan seinän väliin, ja tasoittaa kuten tavallisesti?
Pitkä, karkea puuruuvi, jossa on hyvä nousu, toimii itse asiassa. Ei ole voimia, jotka haluaisivat vetää ruuvia ulos. Varmista vain, että ruuvaat hieman tuntemalla, pysähdy "ajoissa", jotta et vedä sitä irti.
(Essvelta löytyy muun muassa ruuvi leca/kevytsoraharkkojen kohdalle, joka muistuttaa ruuvitulpan ruuvia, mutta se onkin j-a lisäkurssi sinun koolle
)
(Essvelta löytyy muun muassa ruuvi leca/kevytsoraharkkojen kohdalle, joka muistuttaa ruuvitulpan ruuvia, mutta se onkin j-a lisäkurssi sinun koolle
Tai käytä tavallista muovitulpaa (esim. punainen?) ja puuruuvia, joka menee siitä kunnolla läpi, mutta poraa millimetrin liian pienellä poralla. Saat pieniä voimia, jotka haluavat vetää ruuvin irti.
Olen nyt käyttänyt metalli-profiilia från Byggmax ja plugi+ruuvi-paketti jota heillä myös on 8kr för 4 kpl.
Plug-in koko on sama kuin tavallisilla ruskeilla ja ruuvien pituus noin 6-8 cm.
Ruuvattiin ensin pieneen puupalikkaan ja sitten metalli-profiiliin ja kevytbetoniin.
Tuntuu pysyvän kiinni hyvin toistaiseksi.
Onko muutama kysymys:
1. Täytyykö kipsilevy asentaa kiinni profiileihin myös alhaalla lattian kohdalla vai riittääkö yläosa + sivut, levy on 60 cm leveä ja 210 cm korkea??
2. Voinko asentaa puulevyn kipsilevyn taakse, tarkoitan etten asenna sitä mihinkään profiiliin kiinni vaan suoraan kipsiin, ruuvaan kipsin etupuolelta??
Jotta voisi helpommin ripustaa jotain kevyttä seinälle myöhemmin.
3. Tuleeko parempi tai huonompi jos laittaisi teippiä saumojen väliin ja tasoittaisi useammin kuin kerran??
Kiitos
Plug-in koko on sama kuin tavallisilla ruskeilla ja ruuvien pituus noin 6-8 cm.
Ruuvattiin ensin pieneen puupalikkaan ja sitten metalli-profiiliin ja kevytbetoniin.
Tuntuu pysyvän kiinni hyvin toistaiseksi.
Onko muutama kysymys:
1. Täytyykö kipsilevy asentaa kiinni profiileihin myös alhaalla lattian kohdalla vai riittääkö yläosa + sivut, levy on 60 cm leveä ja 210 cm korkea??
2. Voinko asentaa puulevyn kipsilevyn taakse, tarkoitan etten asenna sitä mihinkään profiiliin kiinni vaan suoraan kipsiin, ruuvaan kipsin etupuolelta??
Jotta voisi helpommin ripustaa jotain kevyttä seinälle myöhemmin.
3. Tuleeko parempi tai huonompi jos laittaisi teippiä saumojen väliin ja tasoittaisi useammin kuin kerran??
Kiitos
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Oviaukon ulko-ovi kevytbetoni - rakennusrunko puurunko
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Tasoittaa kevytsoraharkon reuna?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Kiinnitä ulkoseinä puuhun kevytsoraharkkoja vasten. Mitä pitää laittaa koolauksen ja seinän väliin
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka