Teemme laajennuksen, lasitetun verannan. Paneelina haluan yksinkertaisesti käyttää tavallisia lautoja, voi antaa rustiikkisen vaikutelman tai miten sen nyt ilmaisisi, karkeaa yksinkertaisesti. Mutta en tiedä, olenko nähnyt sitä missään muualla.

Voiko se olla hyvä? Onko olemassa jotain parempaa vaihtoehtoa?

Kuulostaa siltä, että etsit jotain "New England" -tyylistä. Googlaa kuvia siitä, niin saat varmasti esiin paljon inspiraatiokuvia.

Råspont.

Vaimo ja minä löysimme paremman laatuisen ja leveämmän raakaponttipaneelin, kun kunnostimme kesämökkiämme Gotlannissa. Sekoitettiin kolmea eri leveyttä, jotta saataisiin enemmän "elämää" seinään (ei siis rottia :P), mikä oli loistavaa.
Löysimme tämän lautatarhalta Visbyssä!!!

Kirjoitat "planhyvlat", joka on erittäin sileä ja hieno, ja samalla mainitset "grovt". Miten se on? :D

Lautapontti on muuten sileä ja planhyvlat, joka antaa rustiikkisen vaikutelman.

mmm, New England oli hyvä vinkki, olen nähnyt siellä joitakin hyviä kuvia, kiitos

Råspont, vähän epäileväinen siihen, luulin että se oli huonompaa puuta, mutta Egon on löytänyt hyvää, joten ehkä se on vaihtoehto kuitenkin.

Eräs puuseppä, jonka kanssa puhuin iltapäivällä, sanoi että voin ottaa planhyvlat ja jyrsiä reunat niin, että ne voidaan työntää toisiinsa.

Se täytyy valmistaa spontattua ja silloin on helpompaa ostaa råspont, jolla on 2 eri puolta, toinen höylätty ja toinen sahattu.

Protte

oikea huomio Gunverth, tarkoitin raakalauta, anteeksi, virheeni. Mutta ehkä se voi olla liian karkea raaka puoli? Paanukatto voi olla hyvä vaihtoehto.

muuten voin lainata jyrsintä puusepänverstaalta, he sanovat että kestää noin puolisen tuntia jyrsiä. On paljon ikkunoita, joten paneelia ei tule hullun paljon. Etu verrattuna raakalautaan on parempi puu ja voi olla vaihtelevia leveyksiä kuten Egon64, onko sinulla kuvia?

Hei gurraj71! Minulla on kuva paneelista täällä. Sitä kutsutaan nimellä Gotlandspanel, ja siinä on hienosahattu pinta.

• Gotlandspaneli makuuhuoneen katossa ja seinissä, joissa kaksi vuodetta, ikkuna ja lukuvalot seinissä.
katso sodrainterior.se tai jabo.se, siellä on sileitä höylättyjä/finsågade paneeleja valmiiksi maalattuina/obeh !

Sahattu kuusipaneeli maalaamaton, erittäin hyvä hinta. Ostin juuri noin 80 neliömetriä tätä, ja se on todella hyvälaatuista...melkein ihmettelen, miksi se on b-luokiteltu itse asiassa. GS-Byggvaror Gullbrannassa Hallandissa.

Vaihtoehtoisesti voitte ostaa valkoiseksi maalatun valmiin Moelven-paneelin K-Rautasta tai Bauhausista noin 150kr/neliömetri. "Trend interiör Rough" luulen sen olevan nimeltään..se on varmasti se tyyli, jota haette, erittäin yleinen nykyään:-)
http://www.gsbyggvaror.se/produkter/invandiga_paneler/FINSaGAD_GRAN_PANEL_B-KVAL.html

Ostin Moelvens Roughin, todella tyylikäs. Ja on tullut yleiseksi kuten sanottu, nyt kun meillä on se, näen sen kaikkialla...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.