Rickard.
Onko tuo karm 70mm säädöille? Mitta 95 olisi silloin sis. kipsi 70+12,5x2?

Sen lisäksi ajattelen, että sen pitäisi toimia, mutta olisin joko ostanut taskukarmin kaksinkertaisille levyille suoraan tai ratkaissut sen vain salauksilistalla tai klackfoderilla.
 
  • Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
Rickard. Rickard. sanoi:
Eikö tuo karm ole 70mm koolaukselle? Mitta 95 tarkoittaa tällöin kipsin kanssa 70+12,5x2?

Sen lisäksi ajattelen, että sen pitäisi toimia, mutta olisin joko ostanut pocketkarm kaksoislevyille suoraan tai vain ratkaissut sen listalla tai klackfoderilla.
Yes. Tarkoitettu 70mm regelille. Yritän tehdä seinästä mahdollisimman kapean, siksi ajattelen tehdä kuten yllä olevassa kuvassa sen sijaan, että tekisin 70 + osb + kipsi ja leveämmän karmin.
 
Rickard.
H Herr Amadeus sanoi:
Yes. On tarkoitettu 70 mm säännölle. Yritän tehdä seinän niin kapeaksi kuin mahdollista, siksi ajatukseni on tehdä kuten yllä olevassa kuvassa sen sijaan, että käyttäisin 70 + osb + kipsi ja leveämpi karm
En ole tämän aiheen asiantuntija ja olen asentanut vain yhden pocketkarm, mutta sen kokemuksen perusteella uskon, että se toimii, jos se oli painovirhe piirustuksessa, kuten näyttää olevan. En usko myöskään, että menetetty millimetri tulee näkymään (jos käytät 12 mm levyä)
 
Rickard. Rickard. sanoi:
En ole asiantuntija aiheesta ja olen vain asentanut yhden pocketkarm, mutta kokemukseni perusteella uskoisin, että se tulee toimimaan, edellyttäen että kyseessä oli painovirhe piirustuksessa, kuten vaikuttaisi olevan. En usko myöskään, että menettäisit millimetriä tulee näkymään (jos käytät 12mm levyä).
Ajattelen samoin. Ajatuksena oli käyttää 12mm konstruktionsplywood ja sitten 12,5mm kipsiä. Tulee 0,5mm ero per puoli, joten luulen, että se toimisi erinomaisesti?
 
  • Tykkään
Rickard.
  • Laddar…
Se toimii, sillä teet siitä 70-taskun. Kuitenkin seinästä tulee hyvin "heiluvainen" yksittäisellä kipsilevyllä. Vaikka olisi OSB-levy takana, toinen pocketkarmi taipuu. Jos se sijaitsee altistuneessa paikassa, olisin uhrannut ne 25mm tuodakseni esiin OSB-levyn. Tämä on 80-ovi. Olen myös asentanut 1m oven. Sinne olen laittanut 22 mm OSB, siitä tuli todella vakaa. Olen käyttänyt tavallisia pocket karmeja yksittäiselle kipsille, koska ne ovat yleisimmät ja halvin vaihtoehto. Siihen olen sitten työntänyt OSB:n uraan (Paksu ohuennettu 12 mm päähän). Sitten kipsilevy päälle, joka ulottuu reunaan asti. Sitten täytyy asentaa kläklistaa tai vastaavaa, sitä en ole vielä ehtinyt tekemään :)
 
M mojjen sanoi:
Se toimii, teet siitä 70 väliseinän. Kuitenkin seinästä tulee erittäin "hatara" yksikerroskipsillä. Vaikka olisi OSB-levy takana, minun taskukarmit keikkuvat. Jos se on erityisesti alttiina, olisin uhrannut 25 mm, mikä tarkoittaa tuoda esille OSB-levyä. Tämä on 80 ovi. Sitten olen asentanut myös 1m oven. Siellä olen laittanut 22 mm OSB:n, siitä tuli todella vakaa. Olen käyttänyt tavallisia taskukarmeja yksikerroskipsille, koska ne ovat yleisimpiä ja edullisimpia. Siihen olen työntänyt OSB:n rakoon (Paksun olen hionut alas 12 mm päähän. Sitten kipsi ulkopuolella, joka ulottuu reunaan asti. Sitten minun täytyy laittaa listaa tai vastaavaa, sinne en ole vielä ehtinyt :)
Aion käyttää levyä + kipsiä koko matkan. Olen allerginen yksikerroskipsille, joten se olis muuten vain häirinnyt minua tulevaisuudessa!
 
  • Tykkään
Rickard. ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.