Jaa, mikä sopii parhaiten, riippuu todellakin siitä, mitä oikeastaan etsii. Kyllä siitä tulee lattia-seinä käyttämällä lattialautoja, sillä sitähän se juuri on.... ;)

Olen erittäin tyytyväinen uuteen makuuhuoneeseemme seinälle laitettuun lattiaan, sopivan eloisa. Voin kuitenkin ehdottomasti ymmärtää viehätyksen huomattavasti eloisammassa ulkonäössä, mutta se ei ollut mitä halusimme tässä tapauksessa. Mutta niin voi hyvinkin käydä talon toisessa osassa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.