Kuten näette, autotalli on tehnyt reiän kattoon kierreportailleni... Mutta nyt minulla on vaikeuksia keksiä, miten saisin leikattua reunan kauniisti. Tavallisen puulistan asentaminen ei tule kysymykseen, mutta onko teillä kokemuksia tai ideoita?
Kuten näette, autotalli on tehnyt reiän kattoon kierreportaitani varten... Mutta samalla minulla on nyt vaikeuksia keksiä, miten tehdä se hienoksi leikatun reunan ympärille. Tavallisen puulistan asettaminen ei tule kysymykseen, mutta onko teillä kokemuksia tai ideoita?
Kiitollinen kaikesta avusta, jonka voin saada 😀[kuva]
olin valmistanyt omia listoja liimapuusta, sahata sopivan säteen ja leveyden ja sitten jyrsiä niitä.
Kuulostaa aivan oikealta, mutta sellainen työpanos tuntuu tällä hetkellä väärinpriorisoinnilta... Toivoisin siksi jotain joustavaa/taipuisaa materiaalia... Paksu köysi ei ehkä ole aivan väärä, jos ei jollain muulla ole ehdottaa joustavaa materiaalia.
Hehe, mutta vakavasti ottaen - ohut playwood (4mm) sahattu kaistaleiksi. Suoria kaistaleita, jotka taivutetaan, ja taivutettuja kaistaleita yläpuolella, liimattu kulmaan, ruuvattu alustaan, hiottu ja ehkä maalattu
ehkä?
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.