10 419 lukukertaa ·
12 vastausta
10k lukukertaa
12 vastausta
tarvitsen apua ja neuvoja kellarin seinien rappaamiseen
Olen palauttamassa kellariani sen jälkeen, kun olen kaivanut esiin eristystä/lattialämmitystä varten ja olen nyt siinä vaiheessa, että korjaan seiniä... Betoniharkko on paljastettu ja on näin valmis tasoituskerrokselle. Sisäseinät.
Tässä on suunnitelmani - huudahtakaa jos on jotain, mikä on teidän mielestänne ihan päin p**settä.
1) Imuroida seinä
2) Kastella ja pohjustaa Finjas Grundningsbruk A:lla
3) Verkkotus (tämän teen vain, jotta amatöörinä on turvallisempaa iskeä rappaus - ehkä turha vaihe?)
4) Kiinnittää vedonohjauslistat
5) Rappaa Finjas Puts- & Murbruk C:llä
6) Tasoittaa tasoituslaudalla
7) Kostutella muutaman päivän ajan
Nyt kysymyksiini;
a) miten käsittelen sisänurkkia, onko hyviä vinkkejä miten onnistua niiden kanssa?
b) kuinka kauan pitäisi odottaa ennen kuin aloitan tasoittamisen?
Muita hyviä vinkkejä?
Tässä on suunnitelmani - huudahtakaa jos on jotain, mikä on teidän mielestänne ihan päin p**settä.
1) Imuroida seinä
2) Kastella ja pohjustaa Finjas Grundningsbruk A:lla
3) Verkkotus (tämän teen vain, jotta amatöörinä on turvallisempaa iskeä rappaus - ehkä turha vaihe?)
4) Kiinnittää vedonohjauslistat
5) Rappaa Finjas Puts- & Murbruk C:llä
6) Tasoittaa tasoituslaudalla
7) Kostutella muutaman päivän ajan
Nyt kysymyksiini;
a) miten käsittelen sisänurkkia, onko hyviä vinkkejä miten onnistua niiden kanssa?
b) kuinka kauan pitäisi odottaa ennen kuin aloitan tasoittamisen?
Muita hyviä vinkkejä?
Olin jättänyt verkon pois, sitä ei tarvita betoniharkkoon. Jos betoniharkko on epätasaisesti muurattu, olisin käyttänyt b-laastia ennen c:tä. C-laastin suositeltu paksuus on 5 mm.
Sisänurkkaa teet vapaalla kädellä, ei ole parempia vinkkejä.
Irrota, on siistimpää pestä kun rappaus on hieman asettunut. Sinun täytyy kokeilla, riippuu kovettumisajasta jne.
Onnea matkaan
Sisänurkkaa teet vapaalla kädellä, ei ole parempia vinkkejä.
Irrota, on siistimpää pestä kun rappaus on hieman asettunut. Sinun täytyy kokeilla, riippuu kovettumisajasta jne.
Onnea matkaan
Totta kuten sanot Maxpax, minä lähdin niistä säkeistä, jotka minulla oli autotallissa ja se on c hienotasoite.
kiitos kommenteista tähän asti. Ei tule teräshiottu tai viimeistelty koska "designansvarig" on päättänyt, että meillä pitää olla hieman karkeampi pinta. Siksi lopputulos on se mikä on, kun pinta repäistään C- muurauslaastilla...
Mitkä ovat haitat verkon asentamiselle? Muuta kuin ajankäyttö?
Mitkä ovat haitat verkon asentamiselle? Muuta kuin ajankäyttö?
* Maksaa rahaaHaba_tsutt sanoi:
* Riski, että se pullistuu esiin paikoista, joita huomaa vasta, kun alkaa laittaa siellä = hankaluuksia
* Pisto- ja naarmuvammat, verkko on terävä.
* Hankalampaa
* Vaikeampaa
* Rasittavampaa
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meillä kaikilla on designansvarig, jonka kanssa haluaa pitää hyvät välit. 
...jotta ei riskeeratta kosteuden jäämistä. Aion käyttää vain hengittäviä materiaaleja (diffuusioavoimia) kellarissa. Lattiaksi tulee klinkkerit ja seinät rapataan tavallisella rappauslaastilla. Suihkukulman ympärillä kylpyhuoneessa käytän Kiillon järjestelmää, joka sekin on diffuusioavoin. Keramix. Se kestää lisäkosteutta.
Viimeksi muokattu:
eristys ja lattialämmitys, oletko kaivanut singeliin tai maahan asti?
Itse käytin murausta ja rappausta suoraan läpi, kostutin seinät etukäteen ja levitin rappausvettä ennen kuin levitin rappauksen. suosittelen, että on kaksi kauhaa, joilla saa rappauksen ylös sangosta. kättelin yhdellä kädellä ja vedin kauhaa suoraan ylöspäin, mikä johti rasittuneeseen ranteeseen ja käsivarteen.
Itse käytin murausta ja rappausta suoraan läpi, kostutin seinät etukäteen ja levitin rappausvettä ennen kuin levitin rappauksen. suosittelen, että on kaksi kauhaa, joilla saa rappauksen ylös sangosta. kättelin yhdellä kädellä ja vedin kauhaa suoraan ylöspäin, mikä johti rasittuneeseen ranteeseen ja käsivarteen.
Kipsirappaus on diffuusioavoin, kestää lisäkosteutta ja toimii myös kosteissa kellareissa ja märkätiloissa. Tämä myytti/valhe, että kipsirappaus omaa samat ominaisuudet kuin kipsilevyt, näyttää olevan täysin mahdoton kumota täällä rakento.fi:ssä. Olen oppinut, että kun tulokkaana sanoo jotain, joka perustuu faktoihin, se ei koskaan voi voittaa sitä, mitä forumin jumala sanoo täysin perusteetta. Ehkä tavallinen C-rappaus diffuusioavoin maali on suositeltavaa tässä tapauksessa, mutta oikea on oikeaa.Haba_tsutt sanoi:...jotta välttääksesi kostean kosteuden. Tulen käyttämään vain hengittäviä materiaaleja (diffuusioavoimia) kellarissa. Lattialle tulee klinkkerit ja seinät rapataan, tavallisella rappauslaastilla. Suihkutilan ympärille kylpyhuoneessa käytän Kiilto-järjestelmää, joka on myös diffuusioavoin. Keramix. Se kestää lisäkosteutta.
N
neo11
Talon omistaja
· Stockholm/Bromma
· 2 473 viestiä
neo11
Talon omistaja
- Stockholm/Bromma
- 2 473 viestiä
Vanha ketju, mutta katson tämän olevan virheellinen.aldrigklar sanoi:Kipsilaasti on diffuusioavoin, kestää kosteuden mukana ja toimii myös kosteissa kellareissa ja märkätiloissa. Tämä myytti/valhe siitä, että kipsilaasti omaa samat ominaisuudet kuin kipsilevyt, vaikuttaa täysin mahdottomalta kumota täällä rakennustalo.fin keskusteluissa. Olen oppinut, että kun tulokkaana sanoo jotain, mikä perustuu faktoihin, se ei koskaan voi voittaa sitä, mitä foorumin jumala sanoo ilman perusteita. Ehkä tavallinen C-rapaus diffuusioavoin maali on suositeltavampi tässä tapauksessa, mutta oikea tulee olla oikea.
Puhuin juuri weberin tuen kanssa ja he eivät suositelleet kipsiseosta maanalaisten märkätilojen ja kosteusriskien varalta.
Kipsiseos muuttuu samanlaiseksi kuin kipsilevy vedessä, hän ilmaisi sen, ehkä ei täysin totuudenmukaisesti.
Mutta ehkä se muuttuu ajan myötä. Kipsi turpoaa vedestä.
Mutta jos joku on eri mieltä, olen utelias kuulemaan faktoja.
Ardex F5 on hyväksytty, se kestää lisääntyvää kosteutta ja on diffuusiolle avoin. Mutta on parempi käyttää rappausta. Halvempi, ja ardex F5 on todella vaikea hioa.N neo11 sanoi:Vanha ketju, mutta katson tämän olevan virheellistä
Puhuin juuri weberin tuen kanssa ja he eivät suositelleet kipsilaastia märkätiloissa maan alla ja riskinä on lisääntyvä kosteus.
Kipsilaasti on sama kuin laittaisi kipsilevyn veteen, hän ilmaisi sen, ehkä ei täysin todenmukaisesti.
Mutta ehkä siitä tulee sellainen ajan myötä. Kipsi turpoaa vedestä.
Mutta jos joku on eri mieltä, olen kiinnostunut faktoista.
Klikkaa tästä vastataksesi