Mietimme LB-talon rakentamista (kokonaisurakka). Olemme kuitenkin täysin tietämättömiä rakentamisesta ym. Tarvitseeko siinä tapauksessa palkata joku rakennusalan osaaja? Voiko luottaa siihen, että taloyrityksen rakenne sekä maatyöt, perustus että itse rakennus ovat riittävän hyviä? Voin lisätä, että LB-hus tarjoaa itse laadunvalvojan, joka sisältyy hintaan. Jos palkkaamme jonkun muun, joudumme maksamaan sen itse. Otamme mielellämme vastaan vinkkejä ja neuvoja.
 
Riippumaton laadunvalvoja voi aina olla hyvä. Ei tiedä kuinka puolueeton on, kun työt tulevat toimittajalta.
 
Minäkin tunnen vähän niin... Mutta samaan aikaan haluaa pitää kulut mahdollisimman alhaisina. Vaikea tasapainottaa tämä :-/
 
Luulen, että se voi olla sen arvoista. Yksi työpaikallani sai yläkertansa muutettua, kun laatuvastaava ei hyväksynyt työtä.

Nyt kun aiomme lisätä uuden kerroksen, saimme suosituksen toimittajalta hoitaa sen itse. He pystyivät kyllä välittämään kvalansin, mutta heidän mielestään oli parempi, jos teemme sen itse.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.