Olen kiinnostunut hyvästä kirjasta, joka käsittelee rakennustekniikkaa, työvaiheita, materiaalivalintoja ym. ym. Aion pian alkaa sisustaa täysin tyhjää yläkertaa. Aion laittaa lattian, asentaa väliseinät, laittaa katon, mahdollisesti rakentaa vähän sisäänrakennettuja kaappeja, asentaa liukuvaatekaappeja ym. Minulla on vain vähän tietoa ennestään ja olen saanut suurta apua täällä. Mutta haluan myös käsikirjan helposti saatavilla. Olen googlannut vähän ja löytänyt Husets ABC, joka vaikuttaa todella hyvältä. Se on kuitenkin melko vanha. Onko siitä olemassa uudempi versio vai onko se edelleen se kirja, joka on käytössä?

Sitten kysyisin, onko olemassa vastaavaa kirjaa sähköstä? Joo, tiedän, että sähkössä on pätevyysvaatimuksia jne. Mutta haluan osittain oppia, miten se tehdään, mutta haluan myös laittaa putkia väliseiniin ym. vetääkseni kaiutinjohtoja ym.

Talon ABC on todella hyvä! Jos löydät uuden painoksen, et tarvitse niin monta muuta kirjaa.

Talon ABC on hyvä, mutta perustason kirja, hyvä aloitus. Osta ja lue se ja käytä paljon tunteja täällä byggahus-sivustolla syventääksesi tietojasi. ;)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.