Aion tehdä väliseinän wc:lle minun attefallshus- rakennuksessa. Mitä kokoa olevia koolauksia minun tulisi käyttää? (paksuus?) Pitäisikö minun käyttää metallikoolausta lattiaa vasten, kun kyseessä on betonilaatta?
Kiitos etukäteen.
 
BirgitS
Onko betonilaatta eristetty vai eristämätön?
Tuleeko huoneeseen suihku tai kylpyamme vai onko siellä vain WC ja pesuallas?
 
Eristetty levy.
Tulee olemaan wc käsienpesualtaalla (ei suihkua) toisella puolella ja hieman keittiörungoja seinän ulkopuolella.
 
BirgitS
Kun lattia on eristetty, voit käyttää puutappeja.

Kun keittiömoduulit on tarkoitus ripustaa seinälle, haluat sen olevan vakaa ja puulevyjä helpon asennuksen vuoksi, joten 45x70 vanerin/OSB:n ja kipsin kanssa molemmilla puolilla pitäisi toimia hyvin. Katso tästä: https://www.byggbeskrivningar.se/renovering/bygga-innervagg
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.