787 lukukertaa ·
3 vastausta
787 lukukertaa
3 vastausta
Syvyys väliseinän paksuus?
Aion tehdä väliseinän wc:lle minun attefallshus- rakennuksessa. Mitä kokoa olevia koolauksia minun tulisi käyttää? (paksuus?) Pitäisikö minun käyttää metallikoolausta lattiaa vasten, kun kyseessä on betonilaatta?
Kiitos etukäteen.
Kiitos etukäteen.
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 121 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 121 viestiä
Kun lattia on eristetty, voit käyttää puutappeja.
Kun keittiömoduulit on tarkoitus ripustaa seinälle, haluat sen olevan vakaa ja puulevyjä helpon asennuksen vuoksi, joten 45x70 vanerin/OSB:n ja kipsin kanssa molemmilla puolilla pitäisi toimia hyvin. Katso tästä: https://www.byggbeskrivningar.se/renovering/bygga-innervagg
Kun keittiömoduulit on tarkoitus ripustaa seinälle, haluat sen olevan vakaa ja puulevyjä helpon asennuksen vuoksi, joten 45x70 vanerin/OSB:n ja kipsin kanssa molemmilla puolilla pitäisi toimia hyvin. Katso tästä: https://www.byggbeskrivningar.se/renovering/bygga-innervagg
Klikkaa tästä vastataksesi