Hei!

Olen sahannut MDF-levyn, jonka koko on 2400 * 920 (19mm paksu), ja asettanut sen kahden IKEA:n pukin päälle.

MDF-levy pöytälevynä kahden IKEA-pukinjalan päällä, tietokone, näppäimistö ja hiiri pöydällä, ikkuna taustalla.

Minun täytyy nyt saada koko rakenne vakaaksi. Olen asentanut tukikiskon seinän viereen, mutta se notkuu silti.

Olen harkinnut käyttää seinäkiskoja pukin sijaan, mutta en löydä tarpeeksi syviä.

Ps. Minulla on 0 kokemusta MDF-levyn kanssa rakentamisesta ja muutenkin ei lainkaan kokemusta huonekalujen rakentamisesta.

Åsa Lund
Kiinnitä sääntö pitkälle sivulle, alapuolelle, sekä eteen että taakse, niin levystä tulee vakaa. Ruuvaa tai liimaa

mmm ajattelin niin, mutta sitten se on sylissäni kun istun täällä.
Voin kyllä nostaa pöytää vähän. tänään on 72 pöydän reunaan asti.

72 senttimetriä on melko sopiva korkeus kirjoitus- tai ruokapöydälle. Se on luultavasti itse asiassa "standardi".

Mutta onhan sinulla tilaa jäykistävälle "säännölle" pöydän reunaa pitkin? Voin suositella harvapaneelia 28x70 mm, joka on asetettu pystyasentoon tietysti. Jos kuitenkin ajattelet, että tilaa polvillesi on liian vähän, voit valita 45x45 mm säännön sen sijaan.

Voit siirtää pukkeja hieman sisäänpäin.
Voit ruuvata ELFA seinäkiskon (niillä on U-profiili) etu- ja takapuolelle.

Rakennusprojekti aloitettu sisätiloissa: vanerilevy, kehys ja työkaluja lattialla.

Seinällä puinen lankku, jonka alla valkoinen patteri. Kaksi mustaa sahapukkia edustalla.

Mitä luulette, tuleeko tästä hyvä?

• Tykkään
JKrister
  • Laddar…
TorbjörnDahlgren sanoi:
...
Mitä luulette, tuleeko tästä hyvä, mitä luulette?
Siitä tulee loistavaa :thumbup:

Muuten, mihin käytät kaiken pöytätilan? Pelata patience?

Miksi ei laittaa sääntöä pöytälevyn seinään sen sijaan? Voihan se istua reikien sisäpuolella,

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.