8 537 lukukertaa ·
7 vastausta
9k lukukertaa
7 vastausta
Suuri kirjoituspöytä - tarvitsee Vakauttamista
Jäsen
· östergötland
· 8 viestiä
Hei!
Olen sahannut MDF-levyn, jonka koko on 2400 * 920 (19mm paksu), ja asettanut sen kahden IKEA:n pukin päälle.

Minun täytyy nyt saada koko rakenne vakaaksi. Olen asentanut tukikiskon seinän viereen, mutta se notkuu silti.
Olen harkinnut käyttää seinäkiskoja pukin sijaan, mutta en löydä tarpeeksi syviä.
Ps. Minulla on 0 kokemusta MDF-levyn kanssa rakentamisesta ja muutenkin ei lainkaan kokemusta huonekalujen rakentamisesta.
Olen sahannut MDF-levyn, jonka koko on 2400 * 920 (19mm paksu), ja asettanut sen kahden IKEA:n pukin päälle.

Minun täytyy nyt saada koko rakenne vakaaksi. Olen asentanut tukikiskon seinän viereen, mutta se notkuu silti.
Olen harkinnut käyttää seinäkiskoja pukin sijaan, mutta en löydä tarpeeksi syviä.
Ps. Minulla on 0 kokemusta MDF-levyn kanssa rakentamisesta ja muutenkin ei lainkaan kokemusta huonekalujen rakentamisesta.
Jäsen
· östergötland
· 8 viestiä
mmm ajattelin niin, mutta sitten se on sylissäni kun istun täällä.
Voin kyllä nostaa pöytää vähän. tänään on 72 pöydän reunaan asti.
Voin kyllä nostaa pöytää vähän. tänään on 72 pöydän reunaan asti.
Grundstött
· Halland
· 28 348 viestiä
72 senttimetriä on melko sopiva korkeus kirjoitus- tai ruokapöydälle. Se on luultavasti itse asiassa "standardi".
Mutta onhan sinulla tilaa jäykistävälle "säännölle" pöydän reunaa pitkin? Voin suositella harvapaneelia 28x70 mm, joka on asetettu pystyasentoon tietysti. Jos kuitenkin ajattelet, että tilaa polvillesi on liian vähän, voit valita 45x45 mm säännön sen sijaan.
Mutta onhan sinulla tilaa jäykistävälle "säännölle" pöydän reunaa pitkin? Voin suositella harvapaneelia 28x70 mm, joka on asetettu pystyasentoon tietysti. Jos kuitenkin ajattelet, että tilaa polvillesi on liian vähän, voit valita 45x45 mm säännön sen sijaan.
Jäsen
· Blekinge
· 11 701 viestiä
Voit siirtää pukkeja hieman sisäänpäin.
Voit ruuvata ELFA seinäkiskon (niillä on U-profiili) etu- ja takapuolelle.
Voit ruuvata ELFA seinäkiskon (niillä on U-profiili) etu- ja takapuolelle.
Jäsen
· östergötland
· 8 viestiä

Mitä luulette, tuleeko tästä hyvä?
Grundstött
· Halland
· 28 348 viestiä
Jäsen
· Västernorrland
· 11 692 viestiä
Miksi ei laittaa sääntöä pöytälevyn seinään sen sijaan? Voihan se istua reikien sisäpuolella,
Klikkaa tästä vastataksesi