1 319 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Suuri keskusteluketju oudosta ratkaisuista!
Aika aloittaa hauska keskusteluketju!
Onko sinulla outo, typerä, nerokas tai vain kummallinen ratkaisu ongelmaan, johon olet törmännyt?
Näytä sitten tuo ratkaisu kuvalla tai selityksellä!
Se voi olla jotain, jonka sinä tai joku muu on keksinyt.
Täysi moka tai jotain, josta olet ylpeä. Se on vapaa peli!
Onko sinulla outo, typerä, nerokas tai vain kummallinen ratkaisu ongelmaan, johon olet törmännyt?
Näytä sitten tuo ratkaisu kuvalla tai selityksellä!
Se voi olla jotain, jonka sinä tai joku muu on keksinyt.
Täysi moka tai jotain, josta olet ylpeä. Se on vapaa peli!
Viemäriongelmat eivät ole hauskoja, mutta on sitäkin hauskempaa näpäyttää putkimiestä: ;-)
Olin töissä puuseppänä asiakkaalla, jolla oli vedenkäsittelylaitos, joka tulvi lattialle takaisinhuuhtelussa.
Putkimies sanoi, ettei sille voi tehdä mitään lattia-/pohjaventtiilien vesilukon takia, - lattia-/pohjaventtiilien vedenläpäisykyky on rajallinen. Hän sanoi ja kohautti olkapäitään.
Seuraavana päivänä hän meinasi tukehtua kahviinsa nähdessään, että olin porannut reiän vesilukon litteään osaan ja liittänyt ilmaisinputken (22 mm) läpivientitiivisteellä, jonka koko oli 25 mm.
Tiivis ja hieno eikä vettä lattialla ilman, että se vaikuttaa lattiakaivon toimintaan.
Vesi meni nyt suoraan viemäriin kulkematta vesilukon läpi.
Olin töissä puuseppänä asiakkaalla, jolla oli vedenkäsittelylaitos, joka tulvi lattialle takaisinhuuhtelussa.
Putkimies sanoi, ettei sille voi tehdä mitään lattia-/pohjaventtiilien vesilukon takia, - lattia-/pohjaventtiilien vedenläpäisykyky on rajallinen. Hän sanoi ja kohautti olkapäitään.
Seuraavana päivänä hän meinasi tukehtua kahviinsa nähdessään, että olin porannut reiän vesilukon litteään osaan ja liittänyt ilmaisinputken (22 mm) läpivientitiivisteellä, jonka koko oli 25 mm.
Tiivis ja hieno eikä vettä lattialla ilman, että se vaikuttaa lattiakaivon toimintaan.
Vesi meni nyt suoraan viemäriin kulkematta vesilukon läpi.
Klikkaa tästä vastataksesi