1 176 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Suositus jyrsinterästä 16 mm lattialämmitysputkelle
Hei, olen parhaillaan asentamassa lattialämmitystä ja olen ostanut LK valmisuratut levyt. Nielaisin kun näin LK jyrsinterien hinnan ja lisäksi luin arvostelut. Onko kenelläkään vinkkejä/kokemuksia muista valmistajista?
En tietenkään nyt muista milloin tilasin, mutta olin aika varma, että ne tulivat yrityksestä Tanskassa ja olivat oranssin värisiä. Kävin kellarissa katsomassa, mutta en näe niissä mitään merkkiä. Ostin 2 kpl ja muistelen maksaneeni niistä noin 7-800. Ehkä tämä vastaus ei ole kovin hyödyllinen 🤷♂️
https://cuttingtools.se/products/halkaelsfraes-19mm-r95-till-16mm-golvvaemeslang-8mm-skaft-z11
Jonkin verran etsittyäni olen melko varma, että ostin ne täältä, vaikka näytän olevan väärässä hinnasta.
Voisiko olla viime kesänä, kun ostin ne, joten tietysti hinnassa voi olla tapahtunut muutoksia.
Jonkin verran etsittyäni olen melko varma, että ostin ne täältä, vaikka näytän olevan väärässä hinnasta.
Voisiko olla viime kesänä, kun ostin ne, joten tietysti hinnassa voi olla tapahtunut muutoksia.
Klikkaa tästä vastataksesi