12 120 lukukertaa ·
24 vastausta
12k lukukertaa
24 vastausta
Suojata pystytolppien päätypinta anturalla?
Muovi ei ime vettä, on muotostabiili ja ei ruostu. Tietysti voit ottaa pahvia, mutta välipala on kyllä vakiomenettely. Esim. https://www.k-rauta.se/produkt/pall...MI-e3mzfnX-AIV2KfVCh2QWgLvEAQYBiABEgJTvPD_BwESkumpe sanoi:
PS. En olisi öljynnyt painekyllästettyä tolppaa, mutta ehkä alaosaa jos se oli katkottu. Luulen, että mietin tätä ja valitsin katkomattoman pään alaspäin kun rakensin terassia.
asvalttipahvi toimii varmasti myös. Olen laittanut sitä kantavan palkin ja betoniperustan väliin kantavaa palkkia kiinnittäessäni, mutta sitä piti laittaa muutama päällekkäin saadakseni vähän ilmaa taakse. Etuna muoviin mielestäni on, että se on paksumpi. Mutta kuten sanottu, molemmat toimivat varmasti hyvin.Skumpe sanoi:
Suositellaan vuoden kuivumisaikaa. Minun täytyy korjata tämä tällä viikolla.V Villa1949 sanoi:
Mistä ostan näitä ja mitä niitä kutsutaan? Kiinnititkö nämä pylväisiin vai perustukseen?V Villa1949 sanoi:se toimii varmasti myös asfaltinhuopa kanssa. Olen laittanut sen kantopalkin ja betoniperustan väliin kun kiinnitin kantopalkin mutta silloin minun piti laittaa muutama päällekkäin saadakseni vähän ilmaa taakse. Muovin etu mielestäni on, että se on paksumpi. Mutta kuten sanottu molemmat toimivat varmasti hyvin
Optimera ostin, niitä on varmaan useissa rautakaupoissa. En kiinnittänyt niitä, Asetin tolpan vain. Muoviväli tai korotuslevy kutsutaan sitä. Luulen, että se toimii hyvin ilman käsittelyä. Valitse leikkaamaton osa alaspäin niin kyllästys on ehjä.Skumpe sanoi:
Maalatessa on tärkeää odottaa, vesipohjainen öljy antaa sinun kävellä siinä suoraan, tärkeää on, että puu on niin kuiva, että se imee, mikä ei yleensä ole ongelma, ellei puutavara ole tullut suoraan kyllästyksestä tai ollut ulkona sateessa.Skumpe sanoi:
Tämä koskee tolppia, ei trallia. Tarvitsen siis jotain, mikä on helppo ostaa ja tulee ehkä 1 litran pakkauksessa. Kyse ei ole paljosta. Onko sinulla linkkiä?Viktor.J sanoi:
Kysy sieltä missä asioit, mutta tavallinen altan- tai terrasöljy toimii ändträt. Pellavaöljy, jota mainittiin, toimii myös, ja luulen jopa, että muut öljyt perustuvat pellavaöjyyn.
Sinun ei tarvitse asettaa tolppia mihinkään vaan maalaa vain runsaasti ja toista muutaman kerran niin att ändträt saa imeytyä.
Sinun ei tarvitse asettaa tolppia mihinkään vaan maalaa vain runsaasti ja toista muutaman kerran niin att ändträt saa imeytyä.
ei sillä ole väliä. Poikkileikkaus on poikkileikkaus riippumatta siitä, onko poikkileikkaus neliömäinen vai suorakaiteen muotoinen.Skumpe sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi