469 lukukertaa ·
3 vastausta
469 lukukertaa
3 vastausta
Suojaseinä asennettu sisäpuolelle
Uudisasukas
· Stockholm
· 72 viestiä
Hei,
Olen juuri aloittanut suuren remontin, ja nyt olen huomannut, että vuonna 2002 tehdylle laajennukselle on asennettu tuulensuoja sekä sisä- että ulkopuolelle, mikä on aika kummallista.. en kuitenkaan ole vielä vahvistanut ulkopuolta.
Miten sinä tekisit tässä tapauksessa? Pitääkö vain purkaa kaikki kipsilevyt ja asentaa höyrysulku? Mitkä ovat hyödyt ja haitat?
Lisätietoa: laajennettu osa on paalujen päällä puupalkkerakenteella, eristyksen taso on hyvä, puuverhous ja aion nyt asentaa vesikiertoisen lattialämmityksen koko kiinteistöön. Tällä hetkellä käytössä on vain poistoilma ilman tuloilmaa, suunnitelmana on asentaa FTX.
Olen juuri aloittanut suuren remontin, ja nyt olen huomannut, että vuonna 2002 tehdylle laajennukselle on asennettu tuulensuoja sekä sisä- että ulkopuolelle, mikä on aika kummallista.. en kuitenkaan ole vielä vahvistanut ulkopuolta.
Miten sinä tekisit tässä tapauksessa? Pitääkö vain purkaa kaikki kipsilevyt ja asentaa höyrysulku? Mitkä ovat hyödyt ja haitat?
Lisätietoa: laajennettu osa on paalujen päällä puupalkkerakenteella, eristyksen taso on hyvä, puuverhous ja aion nyt asentaa vesikiertoisen lattialämmityksen koko kiinteistöön. Tällä hetkellä käytössä on vain poistoilma ilman tuloilmaa, suunnitelmana on asentaa FTX.
Uudisasukas
· Stockholm
· 72 viestiä
Voiko vastaus olla niin yksinkertainen, että siinä on höyryjarru asennettuna? Miten erotan nämä kankaat toisistaan?
Uudisasukas
· Stockholm
· 72 viestiä
Uudisasukas
· Stockholm
· 72 viestiä
Pieni päivitys, mutta olisin kiitollinen joistakin pohdinnoista.
Seinärakenne koostuu seuraavista
Sisältä ulos
Kipsi
Osb
Icopal Windy
Selluloosaeristys löysä
Icopal Windy
Rima
Puutarja
Olen nyt alkanut tutustua selluloosaan ja näyttää siltä, että tähän liittyy erilaisia ratkaisuja ja faktoja siitä, mitä asia on?
Toivon kaikki vinkit
Seinärakenne koostuu seuraavista
Sisältä ulos
Kipsi
Osb
Icopal Windy
Selluloosaeristys löysä
Icopal Windy
Rima
Puutarja
Olen nyt alkanut tutustua selluloosaan ja näyttää siltä, että tähän liittyy erilaisia ratkaisuja ja faktoja siitä, mitä asia on?
Toivon kaikki vinkit
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Vindskydd halotex wind standard black + pulpettak
Bastu -
Isolera/vindskydda platta med grundmur av lecablock
Grund & Markarbeten -
Varför syns mönster från murblocken i tapet på insidan av ytterväggen?
Färg, Måla & Tapetsera -
vindskydd att sova i
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Diffuusioavoin säänkestävä muovikalvo sisäpuolelle
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka