Hei,
Olen juuri aloittanut suuren remontin, ja nyt olen huomannut, että vuonna 2002 tehdylle laajennukselle on asennettu tuulensuoja sekä sisä- että ulkopuolelle, mikä on aika kummallista.. en kuitenkaan ole vielä vahvistanut ulkopuolta.

Miten sinä tekisit tässä tapauksessa? Pitääkö vain purkaa kaikki kipsilevyt ja asentaa höyrysulku? Mitkä ovat hyödyt ja haitat?
Lisätietoa: laajennettu osa on paalujen päällä puupalkkerakenteella, eristyksen taso on hyvä, puuverhous ja aion nyt asentaa vesikiertoisen lattialämmityksen koko kiinteistöön. Tällä hetkellä käytössä on vain poistoilma ilman tuloilmaa, suunnitelmana on asentaa FTX.

• Puuikkuna, jonka ympärillä näkyy eristettä ja muovikalvoa, osana kodin remonttia.
Voiko vastaus olla niin yksinkertainen, että siinä on höyryjarru asennettuna? Miten erotan nämä kankaat toisistaan?

Sama kangas myös kylpyhuoneessa vedeneristyksen ja kipsin takana.. ihmettelen hieman ja pohdin piilevää virhettä tai joku saa mielellään rauhoittaa minut ja selittää rakenteen. 😊 kiitollinen kaikista ajatuksista ja ideoista

• Kaksi ikkunaa osb-levyllä päällystetyllä seinällä, jossa on repaleista muovia merkinnällä "Windy Icopal". Rakenteen yksityiskohdat näkyvissä.
Pieni päivitys, mutta olisin kiitollinen joistakin pohdinnoista.

Seinärakenne koostuu seuraavista
Sisältä ulos
Kipsi
Osb
Icopal Windy
Selluloosaeristys löysä
Icopal Windy
Rima
Puutarja

Olen nyt alkanut tutustua selluloosaan ja näyttää siltä, että tähän liittyy erilaisia ratkaisuja ja faktoja siitä, mitä asia on?

Toivon kaikki vinkit

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.