Hei,
Onko kellään mielipidettä siitä, onko parempi käyttää STO Poro Systemiä tai STO Nordicia huollon/kestävyyden/ulkonäön kannalta?
Haluaisin mieluiten hienokiillotetun tai harjatun rappauksen, perustuen STO Nordiciin - mutta koska se täytyy maalata, se saattaa vaatia enemmän huoltoa pitkällä aikavälillä...
Olen myös huomannut, että suuri määrä taloja, jotka on rapattu STO Porolla, näyttävät likaisilta. Eräs talotoimittaja on selittänyt, että tämä koskee vain taloja, jotka ovat alttiina paikoissa (esim. peltojen vieressä, jossa on paljon maata ilmassa), ja että tämä aina huuhtoutuu sateella pois. Onko tämä totta? Onko kukaan tehnyt samaa havaintoa?
Kiitollinen mielipiteistä
