Tarvitsisin hieman shims eri kokoisina kattamaan 1-15 mm 1 mm tarkkuudella.
Ajattelin, että jos kiertäisin rautakaupassa, löytäisin jotain, mitä voisin käyttää siihen, mutta en löytänyt mitään.

Onko jollakulla hyviä ehdotuksia? Tarvitsen ensisijaisesti jotain ohutta (1 mm).

Etsin litteitä shims, ei kiiloja.

1 mm mustalevy?

Riippuu vähän siitä, kuinka paljon tarvitset. Jos tarvitset vain vähän, voit leikata jotain, mitä sinulla on kotona. Muuten muoviset palkkivälilevyt ovat saatavilla kaikkialla, yleensä vain 2 mm asti.
https://www.ahlsell.se/10/byggsorti...vrigt/pallbrickor-plastkilar/551141-dfb4997b/
Näitä myydään esimerkiksi Ahlsellissa ja muissa tavarataloissa, mutta myös vain 2 mm asti. Joten se riippuu siitä, toimiiko se vai ei.

Mitä shims tarvitset? Minulla on 3D-tulostin ja voisin tulostaa..

riippuen siitä, mitä aiot tehdä, niin se saattaa toimia karosseribrickor kanssa tai joitain muita brickor.

Mielellään puusta. Muovi voi kyllä toimia (on puutankojen välissä ja haluan ruuvata yhteen shimsien läpi).
3D-tulostin voisi olla vaihtoehto. Minullahan on sellainen itse...
En varmaan ajatellut sitä, kun olen koko ajan ajatellut puuta.

Mutta silloin tarvitset tavallista viilua, saatavilla on sekä ohutta (tyyppi 0,8 mm) että paksua (1,5-2 mm)

Protte

Aja palletti prikoilla, kuten mainitaan. Näin me puusepät teemme useimmiten, jos täytyy kiilata. 3094058_0360.jpg

• Tykkään
kulle ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.