Inger.P. sanoi:
Se, mikä on hankalaa, on juuri kipsilevyt, kaiteet ja kattovalot.
Tee arvio ja tilaa niiden kautta - heidän PITÄÄ voida auttaa sinua arviossa. He TIETÄVÄT, mikä on normaalisti tarpeellista.

Älä unohda, että sinun pitäisi saada hyvä alennus materiaalista ;)

Kattoristikot asennetaan jo ensimmäisen rungon pystytyspäivänä. Siksi materiaalipaketin on oltava mukana heti talon ensimmäisessä toimituksessa.
Jaha, okei.

Nyt muistan myös toisen asian, joka sai meidät luopumaan; hinta nousi yli 100.000:n, mikä tarkoittaa, että ne rahat pitää myös lainata pankista ja että heille täytyy aina maksaa korkoa. Jos ostamme vähitellen, siitä tulee kertaluonteinen kustannus.

Ostitteko yläkerran sisustettuna vai sisustamatta (en muista, mitä verkkosivustolla luki :-[)

Inger.P. sanoi:
100.000 kr täytyy olla koko materiaalipakettia varten (sisältäen kylpyhuoneen)

Osta vain kipsilevyt, lattiasirkkalevyt ja koolaukset. Nehän ovat kömpelöitä - mutta suhteellisen halpoja. On melko helppoa laskea kuinka monta neliömetriä kutakin levyä tarvitaan.

Meillä ei ole yläkertaa.
Minun täytyy varmaan kysyä, mitä he olisivat halunneet vain kipsilevyjen sisään nostamisesta. Jos ei ole liian myöhäistä?

Olen hieman hermostunut, koska emme ole mielestäni saaneet kaikkea paikoilleen, esimerkiksi emme ole valinneet tapetteja ja maalia taloon ja joitain muita sellaisia asioita. Uskotko, että on ok ja normaalia, että tällaisia kokouksia pidetään sen jälkeen, kun talon rakentaminen on alkanut?

Näen, että sinulla on sähköpostiosoitteesi foorumilla, mutta ajattelin silti kysyä, onko okei, että lähetän sinulle sähköpostia?

Inger.P. sanoi:
Jos haluat vain itse "noston", voit varmasti neuvotella nosturikuskin kanssa rakennuspäivänä. Tämä edellyttää tietenkin, että saat omat materiaalisi ennen kattotuolien asennusta.

Talon sisäosien rakentaminen kestää noin 3 kuukautta. Sinulla on toisin sanoen runsaasti aikaa valita tapetit ja väri. Aiotko ostaa nämä A-husin kautta vai itse?

Olen varmaankin yksi niistä, jotka ovat "vähiten anonyymejä" täällä foorumilla. Tietysti voit lähettää minulle sähköpostia yksityisesti - tai lähettää viestin foorumin kautta. Nyt minun täytyy kuitenkin ulkoiluttaa koira :)
Ajattelin myös samaa, että olisi helpointa neuvotella nosturikuskin kanssa rakennuspäivänä, bauhaus onhan lähellä, joten materiaalin vieminen sinne on helppoa. ;)

Tapetit ja väri tulevat myös A-husin kautta.
Onko tarpeellista ulkoiluttaa koiraa, kun on iso puutarha? :)

Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin!

NiclasR sanoi:
Olen lähettänyt sinulle PM!
Kenelle? :-?

Sinulle SJODR :)

NiclasR sanoi:
Till dig SJODR :)
Hm. Kuten näet, olen "nykomling". Joten en oikein tiedä, mitä se tarkoittaa? Mistä voin nähdä PM:en? ::)

Jos katsot sivun yläreunaa ollessasi foorumilla, niin yläosassa pitäisi toivottavasti harmaalla/vihreällä kentällä lukea jotain tyyliin; "Hej, SJODR, du har 1 meddelanden."
Paina vain "1 meddelanden" tekstiä, niin voit lukea viestin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.