Hei ja hyvää uutta vuotta!

Olen etsinyt apua netistä ilman, että olisin täysin löytänyt vastauksia kysymyksiini, mutta uskon, että olen löytänyt foorumin, jossa vastaukset ovat. Taustalla on, että minun on rakennettava väliseinä ovelle. Olen totaalinen idiootti, mitä tulee rakennustekniikkaan, mutta minulla on riittävät tiedot työkalujen ja käytön suhteen. Tämä projekti sisältää kuitenkin paljon vaikeuttavia olosuhteita, joita en voi ratkaista yksin.

Mitä pitäisi rakentaa?

Väliseinä, joka on yhteensä 140 cm pitkä, 240 cm korkea. Tässä seinässä tulisi olla myös ovi ilman kynnystä. Seinän tulisi kulkea vinosti seinästä toiseen, katso kuva. Seinissä, joihin se tulisi kiinnittää, on tällä hetkellä metallikiskoja ja kipsiä. Lattia on laminaattia ja haluaisin todella välttää lattian vahingoittamista, koska haluan mahdollisesti poistaa seinän tulevaisuudessa. Katto on yksinkertaista kipsiä. Kuvaan vasemmalla oleva seinä on 10 cm paksu ja haluan siksi, että uusi seinä vastaa sitä paksuutta helpottaakseni tasoittamista ja maalausta.

Skeema esittää sisäseinän viistoa asentoa kahden muun seinän välissä, pituus 140 cm.

Miten olisitte tehneet? Miten kiinnitän uudet kiskot metallikiskoihin? Onko edes mahdollista toteuttaa tämä projekti ilman, että vahingoitan lattiaani?

Kiitollinen kaikista vinkeistä, materiaalivalinnoista jne. En vain yksinkertaisesti saa kaikkia asioita järjestettyä päässäni...

Hyvää jatkoa
Seinässon

S
vaikea saada se kestävänä, jos et kiinnitä sitä lattiaan

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.