Ajattelen tehdä pieni sisäseinä struktuuritasoitteella. En ole koskaan tehnyt sitä aiemmin, mutta talossamme on sellainen seinä, jonka aiemmat omistajat ovat tehneet. Se on todella tyylikäs. Valkoiseksi maalattu ja vaikuttaa vahvalta. Ei kuin mikään tasoite. Olen etsinyt siitä tietoa foorumilta, mutta siellä on niin monia erilaisia ideoita.
Haluan, että siitä tulee noin 5-10 mm paksu ja mieluiten mahdollisimman kevyt. Mieluiten välttäisin sementin sekoittamisen ja samantyyliset. Mielellään valmis tasoite purkissa, jotta se käy nopeasti ja helposti. Se on kipsilevysisäseinä. Otan mielelläni vastaan vinkkejä hyvistä ideoista, jotka toimivat. Lähetän kuvan työkaluista, joita minulla on autotallissani. Siellä on 2 rullaa kumistruktuuria, yksi iso ja yksi pieni, en tiedä mihin niitä käytetään. Sitten on ilmeisesti laattaliimatasoitetta sekä toinen struktuuritasoite, jossa on kahva takana, en tiedä mihin se on tarkoitettu. Olen ostanut sen kerran alennuksesta, ajattelin että siitä voisi olla hyötyä joskus. Mihin työkalut on tarkoitettu?
En ole kuullut rakenneväristä, se tekee ehkä sitten ohuemman pinnan kuin rakennetasoite.
vaatii parempaa pohjatyötä. Aion katsoa Hornbachin maaliasteilta.
Rakennemalli ei ole niin tärkeä. Haluaisin hieman kiviseinän tuntua, kuten Gillestuga.
Onko jokin kuvani teloista sellainen, jota käytetään rakennevärin kanssa?
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.