Hei!

Olen suunnittelemassa sisäseinän rakentamista, johon tulee kaksi IKEA pax "sisäänrakennettua". Olen tehnyt vähän CAD-mallinnusta ja tällaiseen lopputulokseen olen tullut. Mainittakoon myös, että minulla ei ole aiempaa kokemusta tällaisista projekteista, ja tämä on ensimmäinen suurempi projektini talossa (olen innokas harrastelija). Joten haluaisin kuulla mielipiteenne.

Mittoja teidän ei tarvitse tarkistaa, ellei niissä näy jotain täysin hullua. Enemmänkin mietin rakenteellisesti, olenko suunnitellut oikein ja mitä mieltä olette kokonaisuudesta.

Yksi asia, jota erityisesti pohdin, on oikealla piirustuksessani, missä parru on seinässä. Laitetaanko 900OSB kokonainen levy seinää vasten ja otetaanko sitten 45CC tuolta seinän syvimmästä reunasta? Ensimmäinen parru oikealta tulee siirtymään 2,25 cm ja loput parrut ovat 45CC seuraavan parrun paikasta.

Toinen kysymys: miten tekisitte 3000 mm kaapin oikealle puolelle? Olen piirtänyt sinne 3 parrua, joiden ajattelin tukevan kaappia. Tuleeko 45 mm rako, riittääkö se avaamaan IKEA PAX -oven ja samalla vetämään laatikko ulos? Ovea pitää pystyä avaamaan yli 90 astetta, jos siellä on laatikoita nurkassa.

Mitä mieltä olette 5 mm ulkonemasta kaappien kohdalla? Miten olette ratkaisseet lattialistat pax-kaapeissa?

Ystävällisin terveisin,
Vildmark

• CAD-piirros sisäseinän suunnitelmasta, johon on upotettu kaksi IKEA Pax -vaatekaappia, mittojen ja rakenteiden kanssa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.