Bob_the_builder #16 Jäsen · 2 037 viestiä 8 tam 2004 klo 21:46 Bob_the_builder Jäsen 2 037 viestiä 8 tam 2004 klo 21:46 #16 Tommy_S sanoi: GN9 on se, mitä ennen kutsuttiin nimellä GNU Ei, ne ovat GU9. GN=Gyproc Normal, eli tavallinen, sisäpuolinen 1200-kipsi.
Tommy_S sanoi: GN9 on se, mitä ennen kutsuttiin nimellä GNU Ei, ne ovat GU9. GN=Gyproc Normal, eli tavallinen, sisäpuolinen 1200-kipsi.
Bob_the_builder #17 Jäsen · 2 037 viestiä 8 tam 2004 klo 21:47 Bob_the_builder Jäsen 2 037 viestiä 8 tam 2004 klo 21:47 #17 Nyt olen tutkinut hieman enemmän... GU-levyjä ei voi myöskään pintakäsitellä. Mutta tuo mahdollisesti myrkyllinen kyllästys ei myöskään kuulosta kohtuuttomalta.
Nyt olen tutkinut hieman enemmän... GU-levyjä ei voi myöskään pintakäsitellä. Mutta tuo mahdollisesti myrkyllinen kyllästys ei myöskään kuulosta kohtuuttomalta.
T Tommy_S #18 Jäsen · 468 viestiä 11 tam 2004 klo 14:06 Tommy_S Jäsen 468 viestiä 11 tam 2004 klo 14:06 #18 Bob_the_builder sanoi: Ei, niitä kutsutaan nimellä GU9. GN=Gyproc Normal, eli tavallinen sisäpuolinen 1200-kipsilevy. Jepp. Niin se on. Kirjoitin väärin.
Bob_the_builder sanoi: Ei, niitä kutsutaan nimellä GU9. GN=Gyproc Normal, eli tavallinen sisäpuolinen 1200-kipsilevy. Jepp. Niin se on. Kirjoitin väärin.
F frasse #19 Jäsen · 878 viestiä 12 tam 2004 klo 10:25 frasse Jäsen 878 viestiä 12 tam 2004 klo 10:25 #19 Se on Gyproc ja ne ovat nimeltään GN9, aion tarkistaa talotoimittajalta, onko hänellä vähän enemmän tietoa.
Se on Gyproc ja ne ovat nimeltään GN9, aion tarkistaa talotoimittajalta, onko hänellä vähän enemmän tietoa.