I IngaGrönaFingrar sanoi:
[linkki]

Olen käyttänyt niitä useita vuosia, tyylikkäitä ja kestävät melko paljon painoa.
Jos et ehdottomasti tarvitse vapaata lattiaa.
Minulla on paljon elfa osia edellisestä talosta, joten aion käyttää niitä. Haluan myös vapaan lattian tähän tilaan, jotta se on helpompi pitää puhtaana. Se tulee myös olemaan eräänlainen eteinen autotallille, joten varastossa tullaan myös kulkemaan paljon.

Mutta hyvä vinkki hyllystä, voi mahdollisesti olla ajankohtainen muissa paikoissa :)

Olen päätynyt siihen, että 70 rimoja ja 15mm k-plyfa pitäisi kestää hyvin. Tietysti kunnolla kiinnitettynä sekä lattiaan, seiniin että kattoon.
Käytän ripustuskiskoja ruuvattuna rimoihin sekä lyhytpalkkeja rimojen väliin.
Ajattelin myös ruuvata pystysuorat kiskot seinään, jotta ne eivät heilu sivusuunnassa.

Jokainen osio kestää 200 kg elfan mukaan, joten hylly, jossa on 3 osaa (neljä pystysuuntaista kiskoa), pitäisi kestää 600 kg, enemmän kuin mitä aion sinne laittaa.
https://elfa.com/sv-se/mat-och-planera/weight-and-safety

Kiitos kaikesta palautteesta!

Jos olette uteliaita lopputuloksesta, se tulee esille sivustolla
https://instagram.com/villa_kristinedal ajan myötä.

W wuchi sanoi:
Päädyin siihen, että 70 regelit ja 15mm k-plyfa pitävät hienosti. Tietenkin hyvin kiinnitettynä sekä lattiaan, seiniin että kattoon.
Käytän ripustuslistaa, joka on ruuvattu regeliin, sekä regleiden välissä olevia lyhyitä palikoita.
Ajattelin myös ruuvata pystykiskot seinään, jotta ne eivät heiluisi sivusuunnassa.

Jokainen osio kestää 200 kg Elfan mukaan, joten hylly, jossa on 3 osiota (neljä pystykiskoa), voisi kestää 600 kg, enemmän kuin aion sinne laittaa.
[linkki]

Kiitos kaikista vinkeistä!

Mikäli olette kiinnostuneita lopputuloksesta, se tulee esille
[linkki] ajan myötä.
Jos käytät 15 mm plyfaa molemmilla seinän puolilla, lyhyitä palikoita ei luultavasti tarvita. Se on vakaa muutenkin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.