1 562 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Sisäseinä eristetylle laatalle, kynnys? Betoninaula?
Aion asentaa sisäseinän rakentaakseni kylpyhuoneen, ajattelin asentaa kehikon, minulla on 90 mm tukipuita. Yksi ongelma on, että viemärin tuuletus on tarkoitus kulkea seinän läpi, ja olen ajatellut sisällyttää sen poistoventtiilillä ja eräänlaisella luukulla mahdollisia mekaanisia huoltoja varten. Putki on 105 mm, joten seinästä tulee paksu, vaihtoehtoisesti siitä voi tulla pullistuma kapeammassa seinässä? Joo, viimeinen on vain jotain, mistä joku voi antaa mielipiteen. Pääasia on, tarvitsenko alajuoksua? Levy on melko ohut eristeen päällä, arvioisin noin 2 cm, joten se porautuu styroksiin. Kattoon kiinnitän tukipuut puuruuvilla. Täältä löytyy myös kattotuoli, johon voi kiinnittää tiettyjen sisäkaton lautojen alla.
Miten lähestyisit tätä?
Ystävällisin terveisin, Marc
Miten lähestyisit tätä?
Ystävällisin terveisin, Marc
Remontoija
· Kalmar län
· 2 600 viestiä
Jos aiot asentaa ilmanvaihdon sisäänrakennetuksi, sinun ei tarvitse miettiä vain putken halkaisijaa, vaan myös tyhjiöventtiiliä, joka on yleensä halkaisijaltaan suurempi kuin putki.
Kuulostaa hankalalta rakentaa runkoseinä betonilaatalle ilman sokkelipuutaa. Miksi haluat välttää sitä?
Kuulostaa hankalalta rakentaa runkoseinä betonilaatalle ilman sokkelipuutaa. Miksi haluat välttää sitä?
Kiitos vastauksesta, syy kysymykseen syllistä, tämä on täysin sisätiloissa, ja olen epävarma poraamisesta levyyn, luulen sen olevan melko ohut, ja expanderspik, mietin että pl400 liima voisi olla helpompi, mutta liimata sylliin? Miten se tehdään? Kyllä, olen samaa mieltä siitä, että vacumventtiili tulee olemaan suurempi kuin putki. Täytyy tarkistaa mallit.
Klikkaa tästä vastataksesi