3 140 lukukertaa ·
2 vastausta
3k lukukertaa
2 vastausta
Sisäoven asennus kellariin? Rappausta?
Olen tullut vaiheeseen; sisäoven asennus kevytbetoniseinään. Olen naputtanut pois kaiken vanhan rappauksen, joten minulla on "puhdas" kevytbetoni esillä.
Miten minun pitäisi tehdä rappauksen kanssa ovenkarmia vasten? Minulla on kaksi vaihtoehtoa, kuten näen sen juuri nyt (saattavathan olla olemassa pari muutakin vaihtoehtoa, joita en näe, olenhan amatööri 😄
Vaihtoehto 1: rapataan ovenkarmiin asti ja asennetaan vuorilaudat. Karmi siis samalla tasolla valmiiksi rapatun seinän kanssa.
Vaihtoehto 2: asennetaan ovenkarmi "keskelle" kevytbetoniseinää ja rapataan pienet "reunukset".
Nyt keksin itse kolmannen vaihtoehdon...
Vaihtoehto 3: kuten vaihtoehto 1 mutta ilman vuorilautoja. Pysyykö siirtymä puusta rappaukseen? Ilman että halkeilee?
Miten minun pitäisi tehdä, jotta siitä tulisi siisti?
Miten minun pitäisi tehdä rappauksen kanssa ovenkarmia vasten? Minulla on kaksi vaihtoehtoa, kuten näen sen juuri nyt (saattavathan olla olemassa pari muutakin vaihtoehtoa, joita en näe, olenhan amatööri 😄
Vaihtoehto 1: rapataan ovenkarmiin asti ja asennetaan vuorilaudat. Karmi siis samalla tasolla valmiiksi rapatun seinän kanssa.
Vaihtoehto 2: asennetaan ovenkarmi "keskelle" kevytbetoniseinää ja rapataan pienet "reunukset".
Nyt keksin itse kolmannen vaihtoehdon...
Vaihtoehto 3: kuten vaihtoehto 1 mutta ilman vuorilautoja. Pysyykö siirtymä puusta rappaukseen? Ilman että halkeilee?
Miten minun pitäisi tehdä, jotta siitä tulisi siisti?
Tältä se näyttää minulla. Tämä on ovi vanhan ulkoseinän läpi (lisäosa)Haba_tsutt sanoi:olen tullut vaiheeseen; sisäoven asennus kevytbetoniseinään. Olen poistanut kaiken vanhan rappauksen, joten näkyvillä on "puhdas" kevytbetoni.
Miten minun pitäisi toimia rappauksen kanssa ovenkarmiin nähden? Näen tällä hetkellä kaksi vaihtoehtoa (voi olla vielä pari vaihtoehtoa, joita en näe, olenhan amatööri 😄
Vaihtoehto 1: rappaan ovenkarmiin saakka ja asennan listat. Karmi on siis tasoissa valmiiksi rapatun seinän kanssa.
Vaihtoehto 2: Asennan ovenkarmin kevytbetoniseinän "keskelle" ja rappaan pienet "syvennykset".
Nyt keksin itse kolmannen vaihtoehdon...
Vaihtoehto 3: Kuten vaihtoehto 1, mutta ilman listoja. Kestääkö siirtymä puun ja rappauksen välillä? Ilman halkeilua?
Miten minun pitäisi tehdä, jotta tulos on siisti?
Ehkä tämä voi auttaa sinua eteenpäin...


Klikkaa tästä vastataksesi
