Hei

Nyt olen ostanut ensimmäisen asuntoni, ja nyt on vihdoin aika alkaa itse korjata ja muokata!

Aion laskea makuuhuoneeni katon 4 cm. Huone on noin 14 neliömetriä suuri.
Kysymykseni on, miten kiinnitän puukoolaukset olemassa olevaan kattoon? (Olemassa oleva katto on betonia).
Riittääkö punainen tulppa? Kuinka monta kiinnityspistettä tarvitaan per/m? Huoneen leveys on 307! Älä halua sen putoavan alas, kun makaa ja nuokkuu :)

Kiitos etukäteen // Johan

Milkshaken
Se riittää vihreillä tai harmailla kiila-ankkureilla ja tukevilla puuruuveilla.

Kun olet jo laskemassa kattoa, älä unohda lisätä ylimääräisiä pistorasioita jne. aina hyvä olla, ja lisäksi voit valmistella useampia pistorasioita seinille, jos niin haluat. Lisää myös mahdollisia vahvistuksia, jos aioit ripustaa raskaita esineitä kattoon, kuten kaiuttimia, tuulettimia jne.

Tulpat ja ruuvi kuulostavat hankalilta.
Kokeile express hylsyjä tai ehkä betoni ruuveja.
Tai pitkiä naulatulppia.
Minä olisin käyttänyt express hylsyjä.
cc60.

Terveisin Putte

Milkshaken
ja pitkät spikplugg käyvät myös totta kai....

Kiitos kaikista vastauksista!
Ehdin kuitenkin ostaa 8mm (harmaa) tulppa sekä ruuvi tänään ennen kuin näin vastauksenne!
Täytyy käyttää tulppaa ja ruuvata paljon tähän kattoon, mutta pian on taas uusia kattoja ratkaistavana:)!!

Milkshaken
On kätevää käyttää spikpluggia, mutta jos se menee pieleen, sanotaan vaikka että naula vääntyy tai jotain vastaavaa, se voi olla tuhoisampaa, koska se saattaa repiä materiaalin, johon halutaan kiinnittää.

Jos sinulla ei ole oikeaa poravasaraa poraamiseen, vuokraa yksi. Unohda iskuporakone, se on vain ajanhukkaa.

Käytin halvempaa iskuporakonetta, aivan hirveän hikistä ja raskasta!
Kun aloitan muut katot, niin vuokraan varmaankin poravasaran!

Sitä suositellaan kuten sanottu lämpimästi. Hyvä hilti ja tulet kokemaan betonin yhtä kätevänä puuseinänä porattavaksi.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.