Hei,
Asumme talossa, joka on rakennettu vuonna 1955, ja uskomme, että sisäkatto on alkuperäinen. Yhdessä huoneista katon jäntevyys on vähentynyt. Se vaikuttaa olevan jonkinlaista pahvia.
Voiko sen kiristää vai onko helpompaa purkaa se ja asentaa kipsikatto?