Hei,

nyt on aika miettiä kellarin sisäkattoa. Tällä hetkellä siellä on tyypilliset 70-luvun valkoiset "pehmeät" levyt, jotka tulivat esiin, kun purimme paneelikaton (tyyliin sauna..). Ensin ajattelin vain maalata levyt valkoisiksi, mutta ne ovat osittain vähän rumia kaikkien naulojen jälkeen ja ehkä myös hieman epäsiistejä, kun ovat olleet siellä melkein 40 vuotta.

Se, mitä mietin nyt, on minkä tyyppinen sisäkatto olisi sopiva. Tiedän, että on olemassa kipsikattoja, ja luulen, että se on se, mihin kallistun. Yksi vaihtoehto, jota ainakin harkitsen, on purkaa levyt ja sitten yksinkertaisesti maalata raakalauta valkoiseksi. Onko joku kokeillut tätä vaihtoehtoa? Vinkkejä?

Buggaren

M
Naapurini teki kuten kirjoitat, revittyään kaiken ja maalattuaan valkoiseksi. Hän ei ollut täysin tyytyväinen,

Kiitos vinkistä, siitä tulee kattokipsi. Olen tullut siihen tulokseen, että raakapontti ei toimi...

Olen ollut hieman kiinnostunut maalatusta harvasta paneelista (raot siis) kellarin alakatossa. Mitä ongelmia/valituksia siitä on? Vaihtoehtoisesti ehkä tavallinen helmipontti.

-MH- sanoi:
Olen ollut hieman kiinnostunut maalatusta harvapaneelista (rakoineen) kellarin alakattossa. Mitkä ovat ongelmat/valitukset? Vaihtoehtoisesti tavallinen helmipontti ehkä.
Valitukset ovat kai, että se on ruma... :)
Maku on kuitenkin kuin takapuoli, enkä itse voisi elää ilman täysin tasaista kattoa. Kaikki sisäkatossa on vain "päällyste", joten sekä harvapaneeli että helmipontti toimivat...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.