Olen remontissa vanhaa harrastetilaa kellarissa ja nyt aion asentaa sisäkaton.
Sitten kysynkin, onko olemassa mitään käytäntöä, miten se pitäisi asentaa?
Vai asentaako sen niin kuin itse tykkää, että näyttää hyvältä?
Tähän huoneeseen tulee kokolattiamatto, joten lattiasta ei tarvitse huolehtia. On pieni kellari-ikkuna yläoikealla, jos katsot pohjapiirrosta, siihen on merkitty s1-100.
Muita huoneita ei ole vielä remontoitu alakerrassa. Tämä on ensimmäinen. Remontoidaan viereinen huone vähän myöhemmin.
Itse pidän siitä, kun lattia ja katto ovat samassa suunnassa.
Joten mieti hetki, kuinka muut huoneet tulisi remontoida.
Sitten olisi varmaan, kuten kirjoitat, vaihtoehto 1 ollut paras. Mutta miten käy, jos lattia ja katto ovat siihen suuntaan "Hobby"-huoneessa?
Hobby voidaan mukauttaa jäljellä olevien mukaan, kun siellä ei ole vielä tehty mitään.
Aion valita vaihtoehdon 1, niin siitä tulee varmasti hyvä.
Kiitos vastauksesta.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.