6 020 lukukertaa ·
5 vastausta
6k lukukertaa
5 vastausta
Sisäkaton oikaisu
Hei ja kiitos vastauksesta. Mutta niiden vierekkäin laittaminen ei ole mahdollista. Olen lisäeristänyt ulkoseinän, joten minulla ei ole kiinnityskohtaa tällä puolella. Olen ostanut koolinkia 45x70.
Mutta jos vaihtoehtoja on niin paljon, voisitko antaa pari, jotta pääsen alkuun.
Mutta jos vaihtoehtoja on niin paljon, voisitko antaa pari, jotta pääsen alkuun.
Laser on erittäin hyödyllinen tällaisiin töihin. Ja sitten asetat 45x70 viistojen läkten/reglarna viereen, joita sinulla on katossa. Uudet reglarna kiinnitetään vanhoihin sivusta ruuveilla. Ennen kuin ne kiinnitetään, varmista tietysti, että uudet ovat suoria 
Viimeksi muokattu:
Minulla oli sama ongelma ja tein niin, että laitoin uuden säännön vanhan viereen. Uusi sääntö ei siis ollut pidempi kuin mitä mahtui olemassa olevien seinien väliin. Vedä kaksi vaunupulttia kummassakin päässä uuden ja olemassa olevan säännön läpi. Sen jälkeen voit valita, katkaisetko vain vanhan säännön vai painatko vanhan alapuolelta ylös ja kiinnitätkö sen uuteen sääntöön pari tukevalla ruuvilla.
Klikkaa tästä vastataksesi