Hei!

Ajattelen tehdä sisäänkäynnin katoksen ulko-oven päälle ja olen löytänyt luonnoksen, jota ajattelin käyttää.
Mutta olen hieman epävarma seinään kiinnitettävien konsolien pituudesta ja siitä, kuinka pitkälle uloke tulisi olla, onko jollakulla ideoita tästä?

• Skissi puukehyksisestä sisäänkäyntikatosta, jossa on kuvattu konsolit, lasi ja kiinnitystarvikkeet.
T
Sinullahan on mitat konsolista ja voit mitata sen kuvasta (jos tulostat sen) ja sitten verrata eri osien pituuteen. Koko katon tulisi mennä pidemmälle tai ainakin yhtä pitkälle kuin ovi on leveä, jotta se tulee katon alle, kun avaat oven.

• Tykkään
JF.
  • Laddar…
T Testarn sanoi:
Sinulla on mittasuhteet konsolista ja voit mitata sen kuvasta (jos tulostat sen) ja verrata sitten eri osien pituuksiin.
Koko katon tulisi ulottua pidemmälle tai ainakin yhtä pitkälle kuin oven leveys, jotta se tulee katon alle kun avaat oven.
Ongelma on, että kuva ei välttämättä ole mittakaavassa, mutta voin tarkistaa sen 👍🏻

T
Luulen, että leveyden ja pituuden suhde on oikea, joten jos 70 mm todellisuudessa on tietty mitta kuvassa, voit käyttää sitä laskeaksesi tappien pituuden ja kuinka kaukana katon reunan päästä tukipilari kohtaa jne.

Tämän tyyppiset kuvitukset ovat usein hyvin tehtyjä, ja jos ne ovat "huijanneet" jollain pituudella, he näyttävät sen tai kirjoittavat sen.

• Tykkään
JF.
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.