S
Sinibetonki vasemmalla? Perusmuuri oikealla.
 
  • Rakennuksen seinä, jossa vasemmalla sinistä betonia ja oikealla perusmuuri. Alareunassa putkia.
K
Kyllä.

Myös perustusmuuri voi olla sinibetonista, mutta koska se on rapattu, on vaikea sanoa varmuudella.
 
J
Näyttää siltä. Jos mietit radonin vuoksi, niin on olemassa sinistä betonia kolmesta eri tehtaasta, joissa on erilainen määrä radonia.
 
S
J JeLö sanoi:
Näyttää siltä.
Jos mietit radonin vuoksi, on olemassa sinibetonista kolmesta eri tehtaasta, joiden radonmäärä vaihtelee.
mielenkiintoinen, toimitettiin pääasiassa lähialueille? Tämä on Sthlm:ssa.
 
J
S Syltnäsan sanoi:
mielenkiintoista, toimitettiinko lähiympäristöihin pääasiassa? Tämä on Sthlm.
Sitä en tiedä. Minulla on ilmeisesti sinibetonia Gotlannista, koska radonasiantuntijan, Gilbertin, mukaan seinien arvot olivat alhaisia. Osoittautui, että maaperäradon oli minulle suurempi ongelma.

Mitä haluan sanoa, älä ala huolehtia radonista ennen kuin olet tehnyt jonkin mittauksen vain siksi, että se on sinibetonia.
 
  • Tykkään
PeterFalun ja 1 muu
  • Laddar…
K KjellTimell sanoi:
Kyllä.

Myös perustusmuuri voi olla sinibetonia, mutta koska se on rapattu, on vaikea sanoa varmuudella.
Mahdollisesti ohut kerros eristyksenä, mutta eikö ollut kuitenkin harvinaista rakentaa muuria sinibetonista?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.