2 481 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Sinibetonki?
Sitä en tiedä. Minulla on ilmeisesti sinibetonia Gotlannista, koska radonasiantuntijan, Gilbertin, mukaan seinien arvot olivat alhaisia. Osoittautui, että maaperäradon oli minulle suurempi ongelma.S Syltnäsan sanoi:
Mitä haluan sanoa, älä ala huolehtia radonista ennen kuin olet tehnyt jonkin mittauksen vain siksi, että se on sinibetonia.
Klikkaa tästä vastataksesi
