6 703 lukukertaa ·
3 vastausta
7k lukukertaa
3 vastausta
Siloitus/Tasainen rappauspinta/Hierto
Aion ryhtyä puhdistamaan autotalliani keväällä. Ajattelin ensin pohjustaa sen punapohjamaalilla, sitten kiinnittää galvanoidun rappausverkon. Sitten levitän noin 15 mm ulkotiivistyslaastia kahdessa erässä. On olemassa jotain, jota kutsutaan "filtaukseksi", ja se on se haaste, jonka aion ottaa vastaan. Tiedän, että se voi olla vaikeaa amatöörille, mutta tiedän, että pystyn siihen. Minulla ei ole kiire ja se saa viedä aikaa sen mitä vie. Ajattelin ensin tehdä autotallin takapuolen, jotta saisin "sen tuntumaan kehoon".
Olen nähnyt muutamia taloja ja muureja tässä lähistöllä, ja se rappauspinta, jonka he ovat onnistuneet saamaan aikaan, no, se on todella upea. Ja se on perinteistä rappausta, ei muuta. Näin, kun he tekivät työtä, mutta minun olisi pitänyt pysähtyä ja puhua vähän.
Olen nähnyt, että Finjalla on filtauslaasti, mutta Maxitilta en löydä mitään.
Olen nähnyt muutamia taloja ja muureja tässä lähistöllä, ja se rappauspinta, jonka he ovat onnistuneet saamaan aikaan, no, se on todella upea. Ja se on perinteistä rappausta, ei muuta. Näin, kun he tekivät työtä, mutta minun olisi pitänyt pysähtyä ja puhua vähän.
Olen nähnyt, että Finjalla on filtauslaasti, mutta Maxitilta en löydä mitään.
no, ei ihan. mutta jos sinulla on vastaus siihen, kerro ihmeessä. olin hieman epäselvä, sen myönnän. mietin eniten, mitä laastia nämä kaverit voisivat käyttää, taloissa ja muureissa, jotka tulivat niin valtavan hienoiksi. en koskaan jutellut heidän kanssaan, muuten olisin kysynyt. tietenkin he olivat erittäin taitavia saamaan aikaan upean ja tasaisen pinnan, joten se ei tietenkään johdu vain laastista, sen ymmärrän. mutta olen miettinyt: mitä laastia se olisi voinut olla? se on kysymys.
terveisin
terveisin
Klikkaa tästä vastataksesi