Y
Olen asentanut ikkunan, aion laittaa nauhaa rakoihin, mutta... mitä tapahtuu, jos myös laitan silikoninauhan ikkunan ympärille. Onko siitä jotain negatiivista vaikutusta paitsi, että siitä tulee todella tiivis?
 
http://www.byggtema.com/ on ollut toiminnassa jonkin aikaa, ja heillä on saumaus ulkopuolelle (ja luultavasti sisäpuolelle myös), mutta sinun täytyy etsiä itse, minä menen nukkumaan

Protte
 
Y
huomaan nyt, että olen naputellut väärät kirjaimet otsikkoon. no niin, ajatuksena oli vetää vain yksi sträng sisäpuolelta. en pyrkinyt täyttämään koko rakoa useilla tuubeilla, vaan vetämään strängin aivan uloimpiin osiin tai sisäpuolelta talosta.. hmm hm, tiivistelista siis.. hmm..
 
Lateksitiiviste tuntuu sopivammalta, silikoni on ärhäkkä materiaali.

Protte
 
Jos sinulla on kivitalo, niin ulkopuolella voidaan käyttää pehmeätä saumaa. Esimerkiksi Sikaflex.
Yläosaan voi jättää muutaman saumattoman senttimetrin, jos haluaa.
Täysin tiivistä siitä ei tule, koska ei saumata ikkunapellin alapuolelta.
 
Y
mutta onko hyvä, jos ikkuna on täysin tiivis?

ikkunassa, jonka otimme pois, oli leveät kumilistat sivujen ympärillä tiivisteenä, ei mitään eristettä tai sellaista.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.