1 640 lukukertaa ·
6 vastausta
2k lukukertaa
6 vastausta
silikonitiivistää ikkunoiden ja seinän välillä?
Oletan, että tarkoitat sisätiloissa, sillä ulkokäyttöön se ei ole sopiva.
Jonkinlainen sauma on suositeltava monien kuvauksien mukaan. Katso esim. täältä http://www.beijerbygg.se/templates/BB_ByggradListItem.aspx?id=11282
Siellä käytetään diffuusiotiivistä joustavaa pehmeää saumaa.
Jonkinlainen sauma on suositeltava monien kuvauksien mukaan. Katso esim. täältä http://www.beijerbygg.se/templates/BB_ByggradListItem.aspx?id=11282
Siellä käytetään diffuusiotiivistä joustavaa pehmeää saumaa.
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 047 viestiä
http://www.byggtema.com/ on ollut toiminnassa jonkin aikaa, ja heillä on saumaus ulkopuolelle (ja luultavasti sisäpuolelle myös), mutta sinun täytyy etsiä itse, minä menen nukkumaan
Protte
Protte
huomaan nyt, että olen naputellut väärät kirjaimet otsikkoon. no niin, ajatuksena oli vetää vain yksi sträng sisäpuolelta. en pyrkinyt täyttämään koko rakoa useilla tuubeilla, vaan vetämään strängin aivan uloimpiin osiin tai sisäpuolelta talosta.. hmm hm, tiivistelista siis.. hmm..
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 047 viestiä
Lateksitiiviste tuntuu sopivammalta, silikoni on ärhäkkä materiaali.
Protte
Protte
Jos sinulla on kivitalo, niin ulkopuolella voidaan käyttää pehmeätä saumaa. Esimerkiksi Sikaflex.
Yläosaan voi jättää muutaman saumattoman senttimetrin, jos haluaa.
Täysin tiivistä siitä ei tule, koska ei saumata ikkunapellin alapuolelta.
Yläosaan voi jättää muutaman saumattoman senttimetrin, jos haluaa.
Täysin tiivistä siitä ei tule, koska ei saumata ikkunapellin alapuolelta.
Klikkaa tästä vastataksesi