1 562 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Sika Igas Pistolet - hidas?
Hei Byggahus-jäsenet! Minun jatkuva projektini on muuttaa 70-luvun talomme kylmä ullakko asuintilaksi, ja olen saanut paljon hyviä vinkkejä tässä foorumissa. Tämä on ensimmäinen viestini.
Asennan parhaillaan höyrysulkua ja hankin tänään tiivistemassan saadakseni paremman tiivistyksen joissakin vaikeissa paikoissa. Sikas Igas Pistolet vaikutti olevan sopiva tuote tähän tarkoitukseen. Huomasin vasta kotiin päästyäni, että parasta ennen -päivämäärä oli ylittynyt kuukaudella. Kokeilin silti, ja se oli yksi jäykimmistä asioista, joita olen nähnyt! Itsepintaiset yritykseni puristaa ulos tiivistemassaa johtivat siihen, että suurin osa tuli ulos väärästä päästä patruunaa.
Onko todella tarkoitus, että Pistolet toimii näin, vai johtuu se siitä, että se on liian vanha? Mitä kokemuksia teillä muilla on tästä tuotteesta?
Asennan parhaillaan höyrysulkua ja hankin tänään tiivistemassan saadakseni paremman tiivistyksen joissakin vaikeissa paikoissa. Sikas Igas Pistolet vaikutti olevan sopiva tuote tähän tarkoitukseen. Huomasin vasta kotiin päästyäni, että parasta ennen -päivämäärä oli ylittynyt kuukaudella. Kokeilin silti, ja se oli yksi jäykimmistä asioista, joita olen nähnyt! Itsepintaiset yritykseni puristaa ulos tiivistemassaa johtivat siihen, että suurin osa tuli ulos väärästä päästä patruunaa.
Onko todella tarkoitus, että Pistolet toimii näin, vai johtuu se siitä, että se on liian vanha? Mitä kokemuksia teillä muilla on tästä tuotteesta?
Jäsen
· Västra Götaland
· 332 viestiä
Mene takaisin patruunan kanssa ja hanki uusi. Siinä täytyy olla jotain vikaa.
Kiitos vastauksistanne. Puhuin kaupan kanssa tänään, ja he olivat samaa mieltä, että patruunassa täytyy olla jotain vikaa, ja että olen tervetullut vaihtamaan sen uuteen. Toivottavasti seuraava yritys toimii paremmin.
Klikkaa tästä vastataksesi