1 848 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Siisti ikkunan ympärys lisäeristyksessä sisällä..
Hei...
Rakennan eri syistä 45mm sisälle tulevaan lastenhuoneeseen (nyt 6 kuukautta jäljellä)..
Mietin miten ratkaisisin sen tyylikkäimmin ikkunan ympärillä.. aion asentaa 13mm yksinkertaisen kipsilevyn..
katso kuvia missä olen jumissa ajatusteni kanssa...

Toinen kysymys samalla, minulla on pakkaus 45mm vihreää eristettä, se toimii hyvin käytössä??
Rakennan eri syistä 45mm sisälle tulevaan lastenhuoneeseen (nyt 6 kuukautta jäljellä)..
Mietin miten ratkaisisin sen tyylikkäimmin ikkunan ympärillä.. aion asentaa 13mm yksinkertaisen kipsilevyn..
katso kuvia missä olen jumissa ajatusteni kanssa...

Toinen kysymys samalla, minulla on pakkaus 45mm vihreää eristettä, se toimii hyvin käytössä??
Ei vastaus kysymykseesi, mutta sinun pitäisi lisäeristää 45 mm, huomioi että muovi seinässä ei saa ulottua pidemmälle kuin 1/3 seinästä. Joten jos seinässäsi on jo 100 mm eristystä ja muovia, olet juuri rajalla siitä, mikä on ok, jotta et saa kosteusvaurioita.
Jos ulkoseinässäsi on alle 100 mm eristystä ja muovia siinä, voit saada kosteusongelmia, jos lisäät 45 mm.
- M
Jos ulkoseinässäsi on alle 100 mm eristystä ja muovia siinä, voit saada kosteusongelmia, jos lisäät 45 mm.
- M
Mitä? Alkuperäinen seinä koostuu pystylaudoista, joiden välissä on noin 3 cm kutterinlastuja, yhteensä noin 18 cm mukaan lukien paneeli.. Koska talo on rakennettu vuonna 1940, ei seinissä ole muovia.. Mietin kuitenkin, pitäisikö muovi laittaa eristeen ja kipsin väliin...Gladh sanoi:Ei vastaus kysymykseesi, mutta jos aiot lisäeristää 45 mm, muista että muovin ei tule ulottua enempää kuin 1/3 seinästä. Jos seinässäsi on jo 100 mm eristettä ja muovia, olet juuri ja juuri siinä rajalla, mikä on ok, jotta et saa kosteusvahinkoja.
Jos ulkoseinässäsi on alle 100 mm eristystä ja muovia siinä, niin voit saada kosteusongelmia seinässä, jos lisäät 45 mm.
- M
Ohita muovi - vanhojen talojen täytyy hengittää! Niin kauan kuin tuuli ei puhalla seinien läpi, ei ole koskaan väärin käyttää muutama ylimääräinen kWh pitämään seinät kuivina.
Olen juuri tehnyt jotain vastaavaa - 45 mm puurimat ja lasivilla + 30 mm ilmarako kaksinkertaisen tiilimassan sisäpuolella (poistin vanhat sisäseinät) - ja asensin 12 mm MDF:ää ikkunakarmeihin. Helppo saada siistiksi ja ulkokulmat ovat paljon kestävämpiä kuin pelkän kipsin kanssa.
Olen juuri tehnyt jotain vastaavaa - 45 mm puurimat ja lasivilla + 30 mm ilmarako kaksinkertaisen tiilimassan sisäpuolella (poistin vanhat sisäseinät) - ja asensin 12 mm MDF:ää ikkunakarmeihin. Helppo saada siistiksi ja ulkokulmat ovat paljon kestävämpiä kuin pelkän kipsin kanssa.
Sinun tulee olla muovia eristeen ja kipsilevyn välissä. Cutterspån ja lankku pystyvät hengittämään kosteuden ulos seinistä, mutta lasi-/kivivilla sitoo kosteuden, mikä voi aiheuttaa kosteusvaurioita seinään. Tästä on paljon keskustelua foorumilla.
Jos sinulla on ikkunalistat, ehdottaisin myös MDF-smygar. Aiheesta on muutama keskustelu, joten käytä hakutoimintoa saadaksesi hyviä ideoita ja erilaisia vaihtoehtoja.
Jos sinulla on ikkunalistat, ehdottaisin myös MDF-smygar. Aiheesta on muutama keskustelu, joten käytä hakutoimintoa saadaksesi hyviä ideoita ja erilaisia vaihtoehtoja.
Klikkaa tästä vastataksesi