Hei!

Olen uusi täällä ja tarvitsen vähän vinkkejä.

Aion siirtää oven karmineen seinästä toiseen. Tiedän, miten avaan seinän uudessa paikassa, mutta miten peitän sen aukon, joka jää siihen, missä ovi oli? Kun laittaa tukipuita ja yhtä paksua kipsiä kuin muu seinä, ei jää tilaa pakkelille, ja nauhaa ei voi teipata, koska kipsi ei ole viistetty ympäriinsä, niin miten tehdään?

Toisella puolella pitäisi olla maalattu kangas ja toisella tavallinen tapetti, kun se on valmis.

Totta kai. Sinä tasoitat normaalisti ja sitten voit levittää kitin isommalle alueelle. Maalarit tekevät näin koko ajan ja se toimii hyvin.

Voit tasoittaa suuremmalle alueelle esim.
Paperinauha istället för remsa.

Toimii edellyttäen että seinä on koolattu ja kipsattu. Jos se on kivi/betoni-seinä, se halkeaa sauman kohdalla riippumatta siitä mitä teet.

Okei, hyvä juttu. Kiitos avusta!

Tein niin kuin te kuvasitte, kun remontoitiin asuntoa ennen kuin muutin sisään. Silloin minulla oli kuukausi aikaa remontoida koko asunto ennen muuttoa. Silloin runkotin, kipsilevyineen ja nauhoitin uudelleen reiän. Siitä tuli hyvä. Nyt minulla on kuitenkin aikaa miettiä ja ajattelin kysyä, oliko oikein tehdä niin. Onneksi se oli oikein silloin :)

Kiitos!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.